sunnuntai 12. toukokuuta 2024

MA 13.05.2024 Oikeustaisteluni on kestänyt nyt 28 vuotta - lopussa kiitos seisoo!

 Olen todistanut 12.05.2024  Oulun poliisille sekä Keskusrikospoliisille, että PR-Teollisuus Oy:n konkurssi on haettu väärillä tiedoilla. Konkurssi on saatu aikaan rikosten avulla ja siksi konkurssi on laiton. PR-Teollisuus Oy oli maksanut Alavieskan Puurakenne Oy:n konkurssipesälle vaihto-omaisuudesta ja tuoteoikeuksista 1.641.445,45 markkaa. Asianajaja Asko Keränen todistaa asian allekirjoittamassaan asiakirjassa 16.7.1996 asianajaja Hannu Maskoselle lähettämässään vastauspyynnössä. Asiakirja on kirjassani Olet Maamme Armahin Suomenmma sivuilla 516-517.

Lisäksi samassa asiakirjassa asianajaja Asko Keränen ilmoittaa, että kaupat oli purettu 18.4.1996. Kaupan purku tarkoittaa sitä, että takaukset olivat purkautuneet, Alavieskan Puurakenne Oy:n konkurssipesä ja asianajaja Asko Keränen tiesivät, että Alavieskan Puurakenne Oy:n konkurssipesällä ei ollut vaihto-omaisuudesta eikä tuoteoikeuksista olevia saatavia, joilla se haki PR-Teollisuus Oy:n konkurssiin.




Tässä väärillä tiedoilla haettu konkurssihakemus on kirjassani Olet Maamme Armahin Suomenmaa sivuilla 328-329.




Kauppojen purkusopimus on kirjassani Olet Maamme Armahin Suomenmaa sivuilla 306-308. Tässä purkuilmoituksen ensimmäinen sivu



Asianajaja Asko Keränen sai PR-Teollisuus Oy:n toimitusjohtajalta ja PR-Teollisuus Oy;n hallituksen puheenjohtajalta pyytämässä avoimen valtakirjat Heino Virralta 15.7.1996 ja minulta jo aikaisemmin. Tässä todisteena Heino Virran valtakirja. Valtakirjapyynnön asianajaja Asko Keränen esitti minulle Ylivieskan käräjäoikeuden istunnon jälkeen, kun olin käräjäoikeudessa esittänyt että konkurssi haettu väärillä tiedoilla koska kaupat oli purettu ja rakaukset olivat rauenneet. Lisäksi jätin syyttäjä Sulo Heiskarille 130 sivuisen asiakirja nipun, joilla todistin, että konkurssi oli rikollisesti saatu aikaan. Tämän tilaisuuden jälkeen, mikä oli 30.6-15.7 välisenä aikana.



PR-Teollisuus Oy haettiin konkurssiin 30.06.1996. Varatuomari Paavo M. Petäjä todistaa Oulun KRP:lle ettei hänellä ole ollut toimeksiantoa konkurssiasiassa. 

 


Siitä huolimatta varatuomari Paavo M. Petäjä on antanut PR- Teollisuus Oy:n konkurssiasiassa lausuman Ylivieskan käräjäoikeudelle ilman toimeksiantoja ja asianomaisten valtakirjoja. Kun Paavo M. Petäjä on varatuomari niin Ylivieskan käräjäoikeuden olisi pitänyt tarkistaa valtakirjat varatuomari Paavo M.Petäjältä.


PR-talojen konkurssivyyhti todistusaineistoineen

http://kalajokinen.blogspot.fi/2017/06/pr-talojen-konkurssivyyhti.html


PR-talojen konkurssivyyhti todistusaineistoineen 2

http://kalajokinen.blogspot.fi/2017/06/pr-talojen-konkurssivyyhti_24.html


PR-talojen konkurssivyyhti todistusaineistoineen 3

http://kalajokinen.blogspot.fi/2017/06/pr-teollisuus-oyn-konkurssivyyhti.html

Täältä löytyy koko asiakokonaisuus


PR-talojen markkinoilta poistaminen

https://oikeuslaitosjapoliisi.blogspot.com/2008/11/pr-talojen-markkinoilta-poistaminen.html


LA 01.08.2020 Perusteet sille, että olen oikeassa ja että on syytä epäillä, että Suomen valtion viranomaiset toimivat rikollisesti

http://kalajokinen.blogspot.com/2020/08/la-01082020-perusteet-sille-etta-olen.html


Minä, Erkki Aho, olen joutunut syyttömänä kärsimään 4 konkurssia, yhden 75 päivän ehdottoman vankeustuomion, mikä muutetiin ehdonalaiseksi ja yhden 5 kuukauden vankeustuomion, mikä muutettiin ehdonalaiseksi sekä 7 kunnianloukkaustuomiota. Olen menettänyt Suomen valtion rikollisen toiminnan johdosta, yritykseni, omaisuuteni, ihmisarvoni ja minulle on aiheutettu avioero valtion rikollisen toiminnan johdosta. Olen ollut luottokelvottomana yli 25 vuotta enkä ole voinut harjoittaa yritystoimintaa. Minä en ole saanut esteetöntä rikostutkintaa eikä oikeudenmukaista oikeudenkäyntiä 27 vuoteen. Minut on pidätetty useita kertoja rikollisten toimesta ja minä on joutunut olemaan maan paossa Suomessa, Ruotsissa ja Bulgariassa. Minä joutunut hakemaan poliittista turvapaikkaa Suomen valtion rikollisen toiminnan johdosta Euroopan Unionilta eli oikeuskomisaari Vera Jourovalta sekä Bulgarian presidentiltä. Minä olen menettänyt terveyteni sairastuttuani syöpään ja korkeaan verenpaineeseen. Syövän onnistuin voittamaan, mutta korkea verenpaine on tuhonnut elimistöäni ja on edelleenkin hengenvaarallisen korkea. Sairastuin diabetekseen. Minulle on aiheutettu avioero valtion rikollisen toiminnan johdosta. Tämä on minulle äärettömän raskas ja vaikea asia.

Olen joutunut Suomen valtion 28 vuoden kidutuksen kohteeksi ja Kalajoen kaupungin 40 vuoden syrjinnän kohteeksi.

LA 11.05.2024 Minulle soitettiin

https://kalajokinen.blogspot.com/2024/05/la-11052024-minulle-soitettiin.html



SU 05.05.2024 Vastaus oikeusministeri Leena Merelle

https://kalajokinen.blogspot.com/2024/05/su-05042024-vastaus-oikeusministeri.html


Nyt entinen asianajaja ja nykyinen OTL on tehnyt minusta Erkki Ahosta rikosilmoituksen



Muistio Erkki Ahon ym. asiassa (12.5.2024):



18.4.1996

Erkki Aho on kertomansa mukaan ilmoittanut Alavieskan Puurakenne Oy:n konkurssipesälle niiden

kauppojen purkamisesta, joihin on kohdistunut takaajien vastuu. Väitetystä ilmoituksesta ei

minulle ole koskaan toimitettu selvitystä.

23.4.1996

Alavieskan Puurakenne Oy:n konkurssipesä on laatinut ja toimittanut PR-Teollisuus Oy:tä koskevan

konkurssihakemuksen Ylivieskan käräjäoikeudelle. Hakemuksen mukaan konkurssipesällä on ollut

pääomasaatavaa velalliselta 2.480.000 markkaa + korot.

28.6.1996

Ylivieskan käräjäoikeus on antanut tuomion ns. takausvastuuasiassa, jossa velallisia on edustanut

AA Jouni Vihervalli. Tuomiosta ei ole ilmeisesti ilmoitettu tyytymättämyyttä ja se on tullut

lainvoimaiseksi viimeistään 5.7.1996.

30.6.1996

PR-Teollisuus Oy on asetettu konkurssiin. Konkurssituomiosta ei ole ilmoitettu tyytymättämyyttä

ja se on tullut lainvoimaiseksi.

15.7.1996

Aho ja Heino Virta ovat antaneet minulle valtakirjan.

16.7.1996

Olen laatinut Alavieskan Puurakenne Oy:n konkurssihallinnolle kirjelmän, jonka mukaan

päämieheni ovat maksaneet erittelyn mukaan Alavieskan Puurakenne Oy:lle 19.6.1995 mennessä

yhteensä 1.641.444,45 markkaa.



Erkki Ahon väitteet:

Erkki Aho väittää, että olen laiminlyönyt valituksen laatimisen PR-Teollisuus Oy:n konkurssiin

asettamispäätöksestä. Väite ei voi pitää paikkaansa, koska konkurssiin asettamispäätös on ollut

lainvoimainen 15.7.1996, jolloin olen saanut valtakirjan. Aho väittää blogissaan, että

toimeksiannosta olisi sovittu pesäluettelon vannomistilaisuudessa, joka vahvistaa

konkurssituomion lainvoimaisuuden jo tuossa vaiheessa.

16.7.1996 laatimastani kirjeestä Alavieskan Puurakenne Oy:n konkurssihallinnolle ilmenee, että

olen saanut toimeksiannon hakea 28.6.1996 annetun lainvoiman saaneen tuomion purkamista.

Lisäksi kirjeen mukaan olen uhannut konkurssipesää Tuohimaan ja Rautiaisen nostamalla



vahinhonkorvauskanteella, koska Erkki Aho olisi 18.4.1996 sopinut pesän kanssa kauppojen

purkamisesta. Tältä osin valtuutus ei edes koske Ahoa eikä Virtaa.

Laatimani kirjeen jälkeen asianajaja Hannu Maskonen toimitti minulle PR-Teollisuus Oy:tä

koskevan konkurssihakemuksen, jonka mukaan pesällä oli tuo 2.480.000 markan suuruinen

saatava, jolla yhtiö asetettiin konkurssiin.

Yhteenveto:

Olen useaan kertaan todennut Erkki Aholle, että toimeksianto, joka näyttää tarkoittaneen

28.6.1996 annetun takausvastuutuomion purkuhakemuksen laatimista KKO:lle, olisi minun osalta

päättynyt siihen, kun Aho ja Virta ilmoittivat jonkun muun asianajajan hoitavan asiaa. Ahon

kirjoituksista käy ilmi, että asianajaja Jouni Vihervalli oli edustanut takaajia 28.6.1996 olleessa

oikeudenkäynnissä. Oliko tuo asianajaja sitten Jouni Vihervalli, siihen en voi ottaa kantaa.

Konkurssituomion väitetyn laittomuuden osalta näyttää, että asiaa on hoitanut Erkki Ahon

toimeksiannosta myös varatuomari Paavo M. Petäjä. Tuosta olen tullut tietoiseksi vasta tänään

lukiessani Aho blogeja.

Purkuhakemuksen laatimisesta KKO:lle takausvastuuasiassa:

Alaviskan Puurakenne Oy:n konkurssihallinnolta saamieni selvitysten perusteella on selvää, ettei

purkuhakemus olisi menestynyt. Kaiken vieläkin käytettävissä olevan selvityksen perusteella

takaajien vastuu on perustunut sopimuksiin ja siihen, että tuomion perusteena ollut saatava on

ollut todellinen. Valtakirja 15.7.1996 ei tarkoita ehdotonta velvollisuutta ryhtyä oikeudellisiin

toimenpiteisiin, vaan valtakirja on ollut välttämätön Alavieskan Puurakenne Oy:n

konkurssihallinnolta saatavien tietojen ja muun selvityksen hankkimiseksi. Tiedot olen hankkinut

valtuutusta seuraavana päivänä laatimallani asiakirjalla.

Toiseksi oikeudellinen toimenpide edellyttää aina sitä, että päämiehet ovat valmiita maksamaan

tehtävän hoitamisesta aiheutuvat kulut ja palkkiot. Muistan hyvin Erkki Ahon ja Heino Virran

ilmoittaneen olevansa kykenemättömiä maksamaan mitään toimeksiannon hoitamisesta. Tästä

huolimatta tein sen selvitystyön, jonka Erkki Aho on julkaissut omassa blogissaan.

Erkki Ahon vuosia jatkuneet väitteet siitä, että olisin laiminlyönyt muutoksenhaun PR-Teollisuus

Oy:n konkurssiin asettamispäätöksestä, on ehdottomasti perusteeton. Takausvastuuasian osalta

viittaan edellä kirjoittamaani. Erkki Aho on varmuudella ollut tietoinen siitä, mitä oikeustoimia

konkurssiin asettamispäätöksen osalta on ollut käytettävissä. Takausvastuun osalta Erkki Aho ei

ole missään yhteydessä ainakaan minulle ilmoittanut millä perusteella KKO olisi edes

todennäköisin perustein purkanut Ylivieskan käräjäoikeuden 28.6.1996 antaman tuomion.

Erkki Ahon vuosia jatkunut minuun kohdistunut julkinen kirjoittelu täyttää käsitykseni mukaan

kunnianloukkauksen tunnusmerkistön. Tämän vuoksi tulen saattamaan asian poliisitutkintaan

13.5.2024 tuolla nimikkeellä.



Tampere, 12.5.2024



Asko Keränen

Varatuomari, OTL


Minä,  Erkki Aho,  olen pyytänyt poliisia toimimaan asian vaatimalla tavalla. Minä olen tehnyt OTL Asko Keräsestä rikosilmoituksen koska olemme antaneen hänelle hänen pyytämänsä avoimet valtakirjat asioiden hoitamista varten. Hän tunnustaa omassa asiakirjassa tienneensä, että kaupat oli purettu ja takaukset olivat rauenneet, Koska minulla on ulosotto voimassa ja kidutus jatkuu yhä niin olen tehnyt tutkintapyynnön koko rikosvyyhdestä tausta-asioita myöden eli mukaan luettuna valtiopetoskokonaisuus.










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti