lauantai 2. maaliskuuta 2024

MA 04.03.2024 Armahduspyyntö

 

Arvoisa Tasavallan Presidentti Alexander Stubb


Armahduspyyntö


Pyydän Teiltä armahdusta ulosottomaksuista. Olen Timo Soinin pyynnöstä auttanut suomussalmelaista Paavo Heikkistä, kun hän joutui varatuomari Mikko Kovalaisen rikosten kohteeksi. Suomen yksi pahimmista rikollisista, varatuomari Mikko Kovalainen, oli ottanut kohteekseen yrittäjä Paavo Heikkisen. Suomen viranomaiset poliisi, oikeuslaitos ja laillisuusvalvojat ovat suojelleet varatuomari Mikko Kovalaisen rikollista toimintaa jo 40 vuoden ajan. Paavo Heikkinen ei kestänyt tätä kidutusta ja kuoli muutama vuosi sitten.


Tutkin asian perusteellisesti ja kävin useita kertoja Kalajoelta omalla autolla selvittämässä asioita Suomussalmella Paavo Heikkisen luona. Kävin myös toisten varatuomari Mikko Kovalaisen uhrien luona selvittämässä asioita mm. Helsingissä Kaisa Suomalaisen ja Heli Wikströmin luona. He olivat joutuneet todella törkeiden rikosten kohteeksi. Varatuomari Mikko Kovalainen hoiti heidän, rikosten kohteeksi joutuneiden uhrien, asioita väärennetyillä valtakirjoilla aiheuttaen heille valtavia taloudellisia tappiota. Varatuomari Mikko Kovalainen haki asianajajapalkkiot väärennetyillä valtakirjoilla IF-vakuutusyhtiöltä. Tässä selvitys asioista.


Jumalisjärven Lohi ay ja Emajoen Lohi Oy – nimismies Vesa Juntunen ja varatuomari Mikko Kovalainen

https://oikeuslaitosjapoliisi.blogspot.com/2012/08/jumalisjoen-lohi-ay-ja-emajoen-lohi-oy.html


Lopulta minäkin jouduin varatuomari Mikko Kovalaisen rikollisen toiminnan kohteeksi, kun syyttäjä Sulo Heiskarin johdolla poliisi ryhtyi suojelemaan varatuomari Mikko Kovalaista. Poliisi ja oikeuslaitos eivät ottaneet todistusaineistoa vastaan. Siitä minulla on kolmen todistajan Alpo Ylitalon Kokkolasta, Pentti Heikkisen Suomussalmelta ja Olli Puolitaipaleen Jäälistä allekirjoittamat kirjalliset lausunnot. He olivat seuraamassa oikeudenkäyntiä. Rikostutkinnat tehtiin tietoisesti väärin ja oikeus ei ottanut todistusaineistoa vastaan. Varatuomari Mikko Kovalainen voitti poliisin ja oikeuslaitoksen väärillä päätöksillä asiansa ja haki minut henkilökohtaiseen konkurssiin. Minä maksan vieläkin tälle rikolliselle ulosotossa maksuja. Ulosotto pitää rikokset avoimena, mutta poliisi ei tutki, syyttäjä ei syytä, eikä oikeuslaitos ota asioita käsiteltäväkseen ja laillisuusvalvonta ei näe asioissa mitään laitonta rikoksista puhumattakaan.


Toinen ulosotossa oleva maksu on rikoksien avulla aikaansaatu päätös koskeen entisen kansanedustaja Markku Kosken toimintaa.

TI 20.07.21 Kantelu oikeuskanslerille Virkavallan väärinkäytöstä ja viranomaisten rikollisesta toiminnasta. Ulosotto pitää rikokset avoimena

http://kalajokinen.blogspot.com/2021/07/ti-200721-kantelu-oikeuskanslerille.html


LA 01.08.2020 Perusteet sille, että olen oikeassa ja että on syytä epäillä, että Suomen valtion viranomaiset toimivat rikollisesti

http://kalajokinen.blogspot.com/2020/08/la-01082020-perusteet-sille-etta-olen.html


TI 27.02.2024 Arvoisa opetusministeri Anna-Maja Henriksson

http://kalajokinen.blogspot.com/2024/02/ti-27022024-arvoisa-opetusministeri.html


Terve Juha!

https://oikeuslaitosjapoliisi.blogspot.com/2017/07/erkki-ahio-ja-paaministeri-juha-sipila.html

27.05.2023 Erkki Aho 73 vuotta

https://e-aho-kalajokiblog.blogspot.com/2023/05/27052023-erkki-aho-73-vuotta.html


TI 15.12.2020 poliisi, tutkija Pekka Niskakangas, poliisi tutkinnanjohtaja Hannu Mensonen, poliisi tutkinnanjohtaja Tiina Sarparanta

https://kalajokinen.blogspot.com/2020/12/ti-15122020-poliisi-tutkija-pekka.html

Minä, Erkki Aho, olen joutunut syyttömänä kärsimään 4 konkurssia, yhden 75 päivän ehdottoman vankeustuomion, mikä muutetiin ehdonalaiseksi ja yhden 5 kuukauden vankeustuomion, mikä muutettiin ehdonalaiseksi sekä 7 kunnianloukkaustuomiota. Olen menettänyt Suomen valtion rikollisen toiminnan johdosta, yritykseni, omaisuuteni, ihmisarvoni ja minulle on aiheutettu avioero valtion rikollisen toiminnan johdosta. Olen ollut luottokelvottomana yli 25 vuotta enkä ole voinut harjoittaa yritystoimintaa. Minä en ole saanut esteetöntä rikostutkintaa eikä oikeudenmukaista oikeudenkäyntiä 27 vuoteen. Minut on pidätetty useita kertoja rikollisten toimesta ja minä on joutunut olemaan maan paossa Suomessa, Ruotsissa ja Bulgariassa. Minä joutunut hakemaan poliittista turvapaikkaa Suomen valtion rikollisen toiminnan johdosta Euroopan Unionilta eli oikeuskomisaari Vera Jourovalta sekä Bulgarian presidentiltä. Minä on menettänyt terveyteni sairastuttuani syöpään ja korkeaan verenpaineeseen. Syövän onnistuin voittamaan, mutta korkea verenpaine on tuhonnut elimistöäni ja on edelleenkin hengenvaarallisen korkea. Sairastuin diabetekseen. Minulle on aiheutettu avioero valtion rikollisen toiminnan johdosta. Tämä on minulle äärettömän raskas ja vaikea asia.

Olen joutunut Suomen valtion 27 vuoden kidutuksen kohteeksi ja Kalajoen kaupungin 40 vuoden syrjinnän kohteeksi.


Pyydän, että Te Suomen Tasavallan presidenttinä armahdatte minut ulosottomaksuista. Olen kiistattomasti todistanut ne rikoksilla aikaansaaduiksi. Olen jo vanha ja sairas mies. Elinaikani sairauksistani ja kidutuksestani johtuen on todennäköisesti enää muutamia kuukausia tai korkeintaan vuosia. Haluan, että voin hankkia arkkurahani omilla rahoillani ettei yhteiskunnan tarvitse niitä maksaa.


Kalajoella 03.03.2024

Erkki Aho

Merenojantie 9 B 16

85100 Kalajoki

www.erkkiaho.com

e.ahoky@gmail.com

044-3025948



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti