tiistai 26. maaliskuuta 2024

KE 27.03.2024 Oikeusvaltio, jos sellaisesta voidaan puhua, kipuilee huippujuristi Jaana Kavoniuksen kanssa

 




Länsi-Uudenmaan käräjäoikeus vangitsi Totuuspuolueen puheenjohtaja Jaana Kavoniuksen!

https://alibi.fi/uutiset/lansi-uudenmaan-karajaoikeus-vangitsi-totuuspuolueen-puheenjohtaja-jaana-kavoniuksen/

Alibi kertoo, että Länsi-Uudenmaan käräjäoikeus päätti vangita Jaana Kavoniuksen, mutta ei kerro käräjätuomarin nimeä, joka kätkeytyy Länsi-Uudenmaan käräjäoikeuden nimen taakse. Se olisi tärkeä tieto suurelle yleisölle.

Huippujuristi Jaana Kavoniuksen 29-sivuiset turvapaikkahakemukset ovat ammattitaidolla tehdyt ja hänellä on oman ammattitaitonsa lisäksi taustalla huippujuristit mm. oikeustieteen tohtori Peter Kavonius.


Suomi tarvitsee oikeusjärjestelmän uudistamisen. Suomeen on saatava perustuslakituomioistuin kuten muissakin maissa on.

Perustuslakituomioistuin

https://fi.wikipedia.org/wiki/Perustuslakituomioistuin


Kun Suomi saa perustuslakituomioistuimen, niin korkein oikeus ja nykyisenkaltainen laillisuusvalvonta sekä hallinto-oikeudet käyvät tarpeettomiksi. Suomalaiset tarvitsevat kaksi oikeusastetta eli käräjä- ja hovioikeudet sekä perustuslaktuomioistuimen. Suomi on palautettava takaisin oikeusvaltioiden joukkoon.


Pitkän oikeustaistelukokemukseni perusteella


Minä, Erkki Aho, olen joutunut syyttömänä kärsimään 4 konkurssia, yhden 75 päivän ehdottoman vankeustuomion, mikä muutetiin ehdonalaiseksi ja yhden 5 kuukauden vankeustuomion, mikä muutettiin ehdonalaiseksi sekä 7 kunnianloukkaustuomiota. Olen menettänyt Suomen valtion rikollisen toiminnan johdosta, yritykseni, omaisuuteni, ihmisarvoni ja minulle on aiheutettu avioero valtion rikollisen toiminnan johdosta. Olen ollut luottokelvottomana yli 25 vuotta enkä ole voinut harjoittaa yritystoimintaa. Minä en ole saanut esteetöntä rikostutkintaa eikä oikeudenmukaista oikeudenkäyntiä 27 vuoteen. Minut on pidätetty useita kertoja rikollisten toimesta ja minä on joutunut olemaan maan paossa Suomessa, Ruotsissa ja Bulgariassa. Minä joutunut hakemaan poliittista turvapaikkaa Suomen valtion rikollisen toiminnan johdosta Euroopan Unionilta eli oikeuskomisaari Vera Jourovalta sekä Bulgarian presidentiltä. Minä on menettänyt terveyteni sairastuttuani syöpään ja korkeaan verenpaineeseen. Syövän onnistuin voittamaan, mutta korkea verenpaine on tuhonnut elimistöäni ja on edelleenkin hengenvaarallisen korkea. Sairastuin diabetekseen. Minulle on aiheutettu avioero valtion rikollisen toiminnan johdosta. Tämä on minulle äärettömän raskas ja vaikea asia.

Olen joutunut Suomen valtion 27 vuoden kidutuksen kohteeksi ja Kalajoen kaupungin 40 vuoden syrjinnän kohteeksi.



Olen sitä mieltä, että syyttäjälaitos on ehkä pahin rikollisorganisaatio Suomessa. Syyttäjälaitos järjestää teatterioikeudenkäyntejä.

Minä hain aikaisemmin turvapaikkaa Bulgarian valtiolta ja Euroopan Unioinilta, kun jouduin Suomen viranomaisten eli Kalajoen ja Raahen poliisien sekä syyttäjälaitoksen rikollisen toiminnan kohteeksi. Minulla oli kiistattomat todistusaineistot siitä, että olen oikeassa, mutta mitään todistusaineistoa ei otettu vastaan eikä todistajiani kuultu missään vaiheessa.







Erkki Aho Bulgariassa





Bulgarian valtion kielteinen päätös turvapaikkahakemukseeni. Samoin teki myös Euroopan Unioni.


TI 20.07.21 Kantelu oikeuskanslerille Virkavallan väärinkäytöstä ja viranomaisten rikollisesta toiminnasta. Ulosotto pitää rikokset avoimena

http://kalajokinen.blogspot.com/2021/07/ti-200721-kantelu-oikeuskanslerille.html



LA 01.08.2020 Perusteet sille, että olen oikeassa ja että on syytä epäillä, että Suomen valtion viranomaiset toimivat rikollisesti

http://kalajokinen.blogspot.com/2020/08/la-01082020-perusteet-sille-etta-olen.html



Terve Juha!

https://oikeuslaitosjapoliisi.blogspot.com/2017/07/erkki-ahio-ja-paaministeri-juha-sipila.html



27.05.2023 Erkki Aho 73 vuotta

https://e-aho-kalajokiblog.blogspot.com/2023/05/27052023-erkki-aho-73-vuotta.html



TI 15.12.2020 poliisi, tutkija Pekka Niskakangas, poliisi tutkinnanjohtaja Hannu Mensonen, poliisi tutkinnanjohtaja Tiina Sarparanta

https://kalajokinen.blogspot.com/2020/12/ti-15122020-poliisi-tutkija-pekka.html



En voi välttyä vaikutelmalta, että poliisiorganisaatio on ylhäältä johdettu rikollisorganisaatio, jota kansanedustajat ja ministerit suojelevat. Tavallisen kansalaisen pitäisi pystyä luottamaan poliisin toimintaan ja kansanedustajien tulisi valvoa laillisuusvalvonnan kautta poliisien toimintaa. Valitettavasti poliisit saavat toimia villisti ja vapaasti kuin siat vatukossa.



TI 27.02.2024 Arvoisa opetusministeri Anna-Maja Henriksson

http://kalajokinen.blogspot.com/2024/02/ti-27022024-arvoisa-opetusministeri.html



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti