perjantai 20. elokuuta 2021

LA 21.08.2021 Perussuomalaiset ja juristit

 

                                            Perussuomalaisten puheenjohtaja Riikka Purra 

Lähetin seuraavan sähköpostiviestin perussuomalaisten puheenjohtaja Riikka Purralle sekä perussuomalaisten ryhmäpuheenjohtaja Ville Taviolle, joka on juristi. Perussuomalaisten ensimmäinen puheenjohtaja Leena Meri on myös juristi. Jos perussuomalaiset eivät reagoi Suomen oikeusvaltiotilanteeseen ja ministereiden sekä viranomaisten toimintaan, niin perussuomalaisia on turha äänestää.

Anna-maja.henriksson@eduskunta.fi, maria.ohisalo@eduskunta.fi, kirjaamo@okv.fi, valtakunnansyyttaja.syyttaja@oikeus.fi, kirjaamo.keskusrikospoliisi@poliisi.fi , riikka.purra@eduskunta.fi, leena.meri@eduskunta.fi, ville.tavio@eduskunta.fi


Suomi ei ole oikeusvaltio. Olen joutunut 26 vuoden kidutuksen kohteeksi.

Hallitus ei pysty takaamaan kansalaisten perusoikeuksia ja oikeusturvaa.

Miksi oikeusministeri Anna-Maja Henriksson vaikenee? Miksi sisäministeri Maria Ohisalo vaikenee? Ministerieden on kannettava poliittinen vastuu Suomen oikeusvaltiotilanteesta ja heidän on jätettävä eroanomuksensa Marinin hallituksesta.


PE 20.08.2021Rovaniemen hovioikeuden presidentti

http://kalajokinen.blogspot.com/2021/08/pe-20082021rovaniemen-hovioikeuden.html


Minulla on kiistattomat todistusaineistot asiassa, jotka olen esittänyt poliisille, syyttäjälle ja oikeuslaitokselle seka laillisuusvalvojille. Kysymys on kidutusrikoksesta ja pyydän jälleen kerran poliisia, syyttäjää ja eduskunnan oikeusasiamiestä tutkimaan asiat. Vaadin kaikille rikoksiin syyllistyneille Suomen lain mukaista ankarinta rangaistusta kidutuksesta ja muista rikoksista.

1, Kaikki ulosotot, entiset ja nykyiset, perustuvat siihen, että silloinen asianajaja, nykyinen varatuomari Asko Keränen jätti valituksen tekemättä virheellisestä PR-Teollisuus Oy:n konkurssipäätöksestä Vaasan Hovioikeuteen. Entinen asianajaja Asko Keränen tunnustaa tekonsa.

PR-Teollisuus Oy:n konkurssissa 30.6.1996 silloinen asianajaja Asko Keränen jätti valituksen tekemättä vaikka itse pyysi valtakirjoja valituksen tekemiseen. Konkurssi oli haettu väärillä tiedoilla, koska kaupat oli purettu eikä konkurssiinhakijalla Alavieskan Puurakenne Oy:n konkurssipesällä ollut konkurssiinhaetulta PR-Teollisuus Oy:ltä saatavaa.

Tätä väärää konkurssipäätöstä rikoksista epäillyt ovat käyttäneet hyväkseen tehdessään uusia vääriä päätöksiä. Olen nyt joutunut kärsimään syyttömänä asiasta jo 26 vuoden ajan. Teko täyttää kiistatta kidutuksen tunnusmerkistön.


Rikoksista epäilyt ovat tunnustaneet tekonsa ja muukin todistusaineisto asioissa on kiistaton.

Entinen asianajaja Asko Keränen tunnustaa rikoksensa eli hän jätti valituksen tekemättä Vaasan Hovioikeuteen PR-Teollisuus Oy:n konkurssiasiassa. Konkurssi oli laiton, koska se oli haettu väärillä tiedoilla, sillä kaupat oli purettu. Silloinen asianajaja ja nykyinen varatuomari pyysi valtakirjat valituksen tekemiseen, mutta jätti valituksen tekemättä.






Asko Keränen on tunnustanut muitakin rikoksia

Juristi Asko Keräsen talousrikosoikeudenkäynti yllätti syyttäjän ja tuomarin – Keränen tunnusti kaiken heti kättelyssä

https://mvlehti.net/2016/10/18/juristi-asko-kerasen-talousrikosoikeudenkaynti-yllatti-syyttajan-ja-tuomarin-keranen-tunnusti-kaiken-heti-kattelyssa/



Kalajoki 20.08.2021

Erkki Aho

Merenojantie 9 B 16

85100 Kalajoki

OTK Jaana Kavonius on noussut oikeustaistelijoiden kärkeen. Minä käännyin hänen puoleensa sähköpostitse. Haluan nähdä mitkä ovat hänen todelliset tavoitteet ja teot.


Jaana.pedersen@hotmail.com


Hei Jaana, minulla on kiistattomat näytöt syyttömyydestäni, mutta poliisi kieltäytyy tutkimasta, syyttäjä syyttämästä ja oikeus käsittelemästä. Laillisuusvalvoja ei näe asioissa mitään laitonta rikoksista puhumattakaan.

Minulla on kiistaton todistusaineisto kirjassani Olet Maamme Armahin Suomenmaa. Todistusaineisto on kopioitu kirjani sivuille.


http://kalajokinen.blogspot.com/2021/08/pe-20082021rovaniemen-hovioikeuden.html


Kuka pyörittää tätä Virkamafiaa ja estää oikeuden toteutumasta?


Minä, Erkki Aho, olen joutunut syyttömänä kärsimään 4 konkurssia, yhden 75 päivän ehdottoman vankeustuomion, mikä muutetiin ehdonalaiseksi ja yhden 5 kuukauden vankeustuomion, mikä muutettin ehdonalaiseksi sekä 7 kunnianloukkaustuomiota. Olen menettänyt Suomen valtion rikollisen toiminnan johdosta, yritykseni, omaisuuteni, ihmisarvoni ja minulle on aiheutettu avioero valtion rikollisen toiminnan johdosta. Olen ollut luottokelvottomana yli 25 vuotta enkä ole voinut harjoittaa yritystoimintaa. Minä en ole saanut esteetöntä rikostutkintaa eikä oikeudenmukaista oikeudenkäyntiä 25 vuoteen. Minut on pidätetty useita kertoja rikollisten toimesta ja minä on joutunut olemaan maan paossa Suomessa, Ruotsissa ja Bulgariassa. Minä joutunut hakemaan poliittista turvapaikkaa Suomen valtion rikollisen toiminnan johdosta Euroopan Unionilta eli oikeuskomisaari Vera Jourovalta sekä Bulgarian presidentiltä. Minä on menettänyt terveyteni sairastuttuani syöpään ja korkeaan verenpaineeseen. Syövän onnistuin voittamaan, mutta korkea verenpaine on tuhonnut elimistöäni ja on edelleenkin hengenvaarallisen korkea. Minulle on aiheutettu avioero valtion rikollisen toiminnan johdosta. Tämä on minulle äärettömän raskas ja vaikea asia.


Minä olen käynyt Kalajoen terveyskeskuksessa lääkärin tarkastuksessa korkean verenpaineeni takia. Minulla on suuri riski saada aivoinfarkti tai sydänkohtaus. Minulta leikattiin oikeastaan olkapäästä tyvisolusyöpä Oulaskankaan sairaalassa. Olen tehnyt testamentin kirjahyllyni viinakaapin valmiiksi kuolemani varalta. Minua on kidutettu Suomen valtion rikollisen toiminnan kohteena yli 26 vuotta ja tunnen, että kiduttajat pääsevät kohta tavoitteesensa.

Kalajoki 20.08.2021

Erkki Aho

Merenojantie 9 B 16

85100 Kalajoki

www.erkkiaho.com


SSP-sopimus

https://www.youtube.com/watch?v=ZUXRy7336rY

Nimeni on Erkki Aho

https://www.youtube.com/watch?v=sJN6sWVJ5C4



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti