lauantai 20. kesäkuuta 2020

SU 21.06.2020 Suomi – Nehän nauraa sulle!


Oikeusministeri Anna-Maja Henriksson . Hei oikeusministeri, muistat sä mua. Mä oon Ahon Erkki. Sä kävit taidenäyttelyssäni isoisäsi muotokuvan paljastustilaisuudessa …..
Sisäministeri Maria Ohisalo
pääministeri Sanna Marin
Eduskunnan puhemies Anu Vehviläinen

Pääministeri Sanna Marin hallitus on tämän hetken Suomi. Se vastaa siitä, että kansalaiset saavat Suomessa oikeutta ja virnaomaiset noudattavat Suomen lakia ja ihmisoikeussopimksia. Mutta Suomi – Nehän nauraa sulle!

Kummeli - Pikku Henry - Talonmies

Kummeli - Pikku Henry - Vääpeli

Kummeli - Pikku Henry - Portsari

Kummeli - Pikku Henry - Parkkipirkko

Olen haastanut ulosottoviranomaiset oikeuteen koska ne perivät minulta sellaista saatavaa, jota todellisuudessa ei ole olemassa ja mikä on siksi perintäkelvotonta. Kysymys on tästä asiasta:

Rikos on tämä:

Olen joutunut syyttömänä kärsimään 4 konkurssia, yhden 75 päivän ehdottoman vankeustuomion sekä 7 kunnianloukkaustuomiota. Olen menettänyt Suomen valtion rikollisen toiminnan johdosta, yritykseni, omaisuuteni, ihmisarvoni ja minulle on aiheutettu avioero valtion rikollisen toiminnan johdosta. Olen ollut luottokelvottomana 25 vuotta enkä ole voinut harjoittaa yritystoimintaa. En ole saanut esteetöntä rikostutkintaa enkä oikeudenmukaista oikeudenkäyntiä 25 vuoteen. Minut on pidätetty useita kertoja rikollisten toimesta ja olen joutunut olemaan maan paossa Suomessa, Ruotsissa ja Bulgariassa. Olen joutunu hakemaan poliittista turvapaikkaa Suomen valtion rikollisen toiminnan johdosta Euroopan Unionilta eli oikeuskomisaari Vera Jourovalta sekä Bulgarian presidentiltä. Olen menettänyt terveyteni sairastuttuani syöpään ja korkeaan verenpaineeseen. Syövän onnistuin voittamaan, mutta korkea verenpaine on tuhonnut elimistöäni.
Katson, että viranomaisten toiminta asiassani täyttää kidutuksen tunnusmerkistön.

Oulun käräjäoikeus on tehnyt päätöksen, että asia on rikosasia R20/925.
28.03.2020

Hyvä Erkki Aho
Kirjeessänne selostamanne asia on Oulun käräjäoikeudessa vireillä rikosasiana diaarinumerolla R 20/925.
Ystävällisin terveisin
Antti Savela
laamanni

Minulla on varastossani 9 banaanilaatikollista asiakirjoja, jotka on viranomaisten päätöksiä: ei rikosta, ei tutkita, ei oteta käsittelyyn, ei anna aihetta jne. Mitä tapahtui näille asiakirjoille sillä hetkellä kun Oulun käräjäoikeuden laamanni ilmoitti, että asia on rikos? Niistä tuli virka-ja ihmisoikeusrikosten todistusaineistoja. Rikokset eivät ole vanhentuneer, koska kidutusrikokseni ja perusutuslain vastainen toiminta minua vastaan on alkanut 11.5.1995 ja jatkuu yhä edelleen. Lisäksi asia on ollut vireillä keskeytyksettä koko 25 vuoden ajan ja ulosotto pitää rikokset avoimena ja valtiopetos varmistaa sen, että rikokset eivät ole vanhentuneet.


SSP-sopimus


Oulun käräjäoikeus on päättänyt, että asia R20/295 on rikosasia. Nyt poliisin on tutkittava asia. Oulun poliisi vahvisti minun tehneen tutkintailmoituksen kokonaan toisesta asiasta eli asiasta 5770/S/5514/20 eikä asiasta R20/295. Minä reklamoin asiasta Oulun poliisille ja pyysin korjaamaan asian. Oulun poliisi ei vastaa minulle.

Minä valitin asiasta valtakunnasyyttäjälle, koska katsoin, että tutkinnanjohtajana asiassa tulee olla syyttäjän, koska kysymyksessä on poliisirikos ja riksoepäiltyjä on valtava määrä myös muita viranomaisia ja aiheutetun vahingon määrä järkyttävän suuri. Valtakunnansyyttäjä vastaa, ettei voi ilmoittaa syyttäjän nimeä, koska rikostutkinta on Oulun poliisissa kesken.

Minä tein kantelun asiasta oikeuskanslerin virastoon. Apulaisoikeuskanslerin sijainen vastaa minulle, että Otavassa on seitsemän kuuta ja yksi aurinko. Aidanseipäätkin nauravat. (kuvaannollinen vertaus)

Pääministeri Sanna Marin, oikeusministeri Anna-Maja Henriksson, sisäministeri Maria Ohisalo ja eurooppaministeri kilvan kertovat, että Suomi on oikeusvalto ja Suomessa noudatetaan oikeusvaltioperiaatetta. Olen pyytänyt ministereitä ja eduskunnan puhemiestä vastaamaan minulle asiassa.

KE 29.04.2020 Pääministeri Sanna Marin

TI 16.06.2020 Arvoisa oikeusministeri Anna-Maja Henriksson

TO 18.06.20202 Arvoisa sisäministeri Maria Ohisal

MA 15.06.2020 "Pitää uskaltaa pyytää apua"

Mitä tekee Suom i= Suomen hallitus ja eduskunta? Ne toimivat kuten kirjailija Jorma Etto kirjoittaa ja Veikko Lavi tulkitsee

SUOMALAINEN, Veikko Sinisalo, kirjoittanut Jorma Etto

Suomi on tilanteessa, jonka Erkki Rankaviita tulkitsee näin


Kalajoki 21.06.2020

Erkki Aho
Merenojatie 9 B 16
85100 Kalajoki
044-3025948
Nimeni on Erkki Aho


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti