tiistai 28. huhtikuuta 2020

KE 29.04.2020 Pääministeri Sanna Marin


                                                        Pääministeri Sanna Marin

Te vastaatte siitä, että Suomessa viranomaiset noudattavat lakia ja kansalaiset saavat oikeutta ja kansalaisten oikeusturva toteutuu. Valtioneuvoston sivuilla ilmoitatte näin

"Kansalaisten turvallisuus ja myös turvallisuuden kokemus ovat suomalaisen demokratian ja hyvinvointiyhteiskunnan ydintä"

https://valtioneuvosto.fi/marinin-hallitus/hallitusohjelma/turvallinen-oikeusvaltio-suomi

Suomessa on voimassa perustuslaki ja Suomi on sitoutunut noudattamaan Euroopan Ihmisoikeussopimusta.

Perustuslaki

Euroopan Ihmisoikeussopimus

Oikeusministeri Anna-Maja Henriksson

Te vastaatte oikeusministeriön toiminnasta ja oikeusminsiteriön tehtävät ovat ministeriön omalla sivulla ilmoitettu seuraavasti

Sisäministeri Maria Ohisalo

Sisäministeriön tehtävät on ilmoitettu sisäministeriön sivuilla seuraavasti

Te, pääministeri Sanna Marin kuten muutkin ministerit, olette vannoneet ministerin valan, jossa sanotaan näin:
Minä xxx lupaan ja vannon kaikkivaltiaan ja kaikkitietävän Jumalan edessä, että minä virassani noudatan perustuslakeja ja muita lakeja sekä toimin oikeudenmukaisesti ja puolueettomasti kansalaisten ja yhteiskunnan parhaaksi.”

Miten tämä on mahdollista Marin hallituksen aikana oikeusvaltio Suomessa?

R20/925

Pyydän Oulun käräjäoikeutta kiirehtimään asiani R20/925 käsitelyä.Todistusaineistot asiassa ovat selkeät ja riidattomat. Rikolliset ovat tunnustaneet tekonsa. Oikeudellisen argumentointini on tarkistanut oikeustieteen tohtori eikä ole siitä virheitä löytänyt. Ulosotto pitää keskeyttää välittömästi. Perustuslain mukaan minulla on oikeus saada asiani käsittelyyn ilman aiheetonta viivytystä.
Ulosottoasiani käsittely on jatkunut nykyisessä Oulun käräjäoikeudessa jo kolme vuotta. Olen joutunut olemaan kidutuksen ja ihmisoikeusrikosten kohteena jo 25 vuotta. Olen kärsinyt syyttömänä neljä konkurssia, yhden 75 päivän ehdottoman vankeustuomion ja 7 kunnianloukkaustuomiota.
Olen menettänyt yritykseni, omaisuuteni ja olen joutunut useita kertoja laittoman pidätyksen kohteeksi. Olen joutunut olemaan maanpaossa Suomessa, Ruotsissa ja Bulgariassa.
Minulle on aiheutettu avioero Suomen valtion rikollisen toiminnan johdosta. Minut on häädetty omasta kodistani ja olen joutunut pakenemaan maasta käräjäoikeuden tuomarin ja ulosottomiehen perättömän ilmiannon takia. Salajuonessa poliisit olivat mukana.
Olen joutunut hakemaan poliittiista turvapaikkaa Euroopan Unionilta ja Bulgarian presidentiltä. Olen sairastunut vakavasti. Jouduin tilaamaan viime viikollakin ambulanssin asunnolleni, koska verenpaineeni nousi niin korkealle. Tunnnen, että elinaikani mitataan todennäköisesti enää kuukausissa tai päivissä. En jaksa enää tätä kidutusta, sillä henkisesti tämä on äärettömän raskasta. Kiduttaako Oulun käräjäoikeus minut kuoliaaksi?

21.04.2020 25 vuoden kidutus oikeuskäsittelyssä

KE 08.04.2020 Kirjaani on vielä myynnissä Kalajoen kirjakaupassa

Kalajoki 28.04.2020

Erkki Aho s. 27.05.1950

Nimeni on Erkki Aho

Koiviston konklaavi

SSP-sopimus

Pyydän vastausta ilman aiheetonta viivytystä. Mihin toimenpiteisiin aiotte ryhtyä asian johdosta?

Pyydän YLE:n pääjohtaja Merja Ylä-Anttilaa noudattamaan journalistisia ohjeita jotta kansalaiset tietävät mitä Suomessa tapahtuu.

Kalajoki 29.04.2020

Erkki Aho
Merenojantie 9 B 16
85100 Kalajoki


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti