maanantai 22. kesäkuuta 2020

KE 24.06.2020 Kansanedustaja Juha Mäenpään ja Erkki Ahon asiat sekä valtakunnansyyttäjän toiminta




Kansanedustaja Juha Mäenpään asia on tämä:

Juha Mäenpää PS "kohupuhe" vieraslajien torjunta

Valtakunnansyyttäjä pyytää suostumusta asettaa kansanedustaja Juha Mäenpää syytteeseen

Erkki Ahon asia on tämä. Valtakunnansyyttäjä eväkään ei värähdä asiani osalta ja kansanedustajat vaikenevat kuin muuri.

Rikos on tämä:

Olen joutunut syyttömänä kärsimään 4 konkurssia, yhden 75 päivän ehdottoman vankeustuomion sekä 7 kunnianloukkaustuomiota. Olen menettänyt Suomen valtion rikollisen toiminnan johdosta, yritykseni, omaisuuteni, ihmisarvoni ja minulle on aiheutettu avioero valtion rikollisen toiminnan johdosta. Olen ollut luottokelvottomana 25 vuotta enkä ole voinut harjoittaa yritystoimintaa. En ole saanut esteetöntä rikostutkintaa enkä oikeudenmukaista oikeudenkäyntiä 25 vuoteen. Minut on pidätetty useita kertoja rikollisten toimesta ja olen joutunut olemaan maan paossa Suomessa, Ruotsissa ja Bulgariassa. Olen joutunu hakemaan poliittista turvapaikkaa Suomen valtion rikollisen toiminnan johdosta Euroopan Unionilta eli oikeuskomisaari Vera Jourovalta sekä Bulgarian presidentiltä. Olen menettänyt terveyteni sairastuttuani syöpään ja korkeaan verenpaineeseen. Syövän onnistuin voittamaan, mutta korkea verenpaine on tuhonnut elimistöäni.
Katson, että viranomaisten toiminta asiassani täyttää kidutuksen tunnusmerkistön.Suomen viranomaisten toiminta asiassani on ollut perustuslain ja ihmisoikeussopimusten vastaista. Kohtelu täyttää kiistatta ihmisoikeusrikosen tunnusmerkistön ja ennenkaikkea kidutuksen tunnusmerkistön.

Rikolliset ovat tunnustaneet tekonsa ja todistusaineistot ovat kiistattomat. Miksi en saa oikeutta? Entinen asianajaja Asko Keränen on tunnustanut rikoksensa ja varatuomari Paavo M. Petäjä ovat tunnustaneet rikoksensa. He ovat toimineet syyttäjä Sulo Heiskarin ja poliisi Raimo Ollilan rikoskumppaneina. Esteellinen syyttäjä on estänyt rikostutkinnat ja poliisi Raimo Ollila on laiminlyönyt virkavelvollisuutensa.

Todelliset syylliset ovat tässä
  • kihlakunnansyyttäjä Sulo Heiskari, edelleenkin vapaalla jalalla
  • asianajaja Antti Latola, edelleenkin vapaalla jalalla, päämies Arsenal Oy
  • asianajaja Hannu Maskonen ( tehnyt itse oman lopullisen ratkaisunsa), päämies Kera Oy
  • varatuomari Paavo M. Petäjä, kuollut ( tunnustanut rikoksensa)
  • entinen asianajaja, nykyinen varatuomari Asko Keränen ( tunnustanut rikoksensa, saanut ehdottoman vankeustuomion muista rikoksista)

Rikollisten suojelijat
  • poliisi Raimo Ollila
  • poliisi Petri Oulasmaa
  • Oulun KRP

Kiduttajat
  • kihlakunnanvouti Anssi Tuomaala
  • ulosottomies Eveliina Nissilä


Rikokset eivät ole vanhentuneet, koska ulosotto on voimassa ja asiat ovat olleet keskeytyksettä vireillä koko 25 vuoden ajan. Lisäksi valtiopetos ja siihen kuuluva SSP-sopimus pitävät rikokset avoimena.

SSP-sopimus

Suomen johtavat politikot järjestivät keinotekoisen 1990-luvun laman ja siihen liittyi olennaisena osana valtiopetos, josta keskeinen on SSP-sopimus. Kysymys on valtiopetoksen toteuttamiseen osallistumisesta ja Erkki Ahon kidutusrikokseen osallistumisesta. Kysymys on myös virkavelvollisuuden laiminlyönnistä, törkeästä virka-aseman väärinkäyttämisestä sekä rikollisten suojelusta.

Suomessa ei ole ollut voimassa valmius- eikä poikkeuslait 1990-luvun laman hoidossa. Siksi toiminta on kiistattomasti rikollista. Pankit pelastettiin rikollisella tavalla ja yrittäjät, heidän yrityksensä, heidän perheensä ja yrityksen lainojen takaajat laitettiin maksumiehiksi ja pankkien pelastajiksi. Valtiopetos ei vanhene koskaan.

Oulun käräjäoikeus on päättänyt, että kysymyksessä on rikos R20/295.
28.03.2020

Hyvä Erkki Aho
Kirjeessänne selostamanne asia on Oulun käräjäoikeudessa vireillä rikosasiana diaarinumerolla R 20/925.
Ystävällisin terveisin
Antti Savela
laamanni

TI 23.06.2020 Kuulustelukertomus osa 3

Valtakunnansyyttäjä on kiinnostunut kansanedustaja Juha Mäenpään asiasta mutta ei Erkki Ahon asiasta. Myös oikeusoppinut professori Jukka Kekkonen on elämöinyt Juha Mäenpään ja perussuomalaisten toiminnasta. Nyt on kuitenkin syytä muistaa että Jukka Kekkonen oli mukana ns.Koiviston konklaavissa, jota on syytä epäillä valtiopetokseksi yhdessä ns. SSP-sopimuksen kanssa sekä Aktiv-Hansa-kaupan kanssa. Pankit pelastatettiin ja valtio ja pankit päättivät yritysten kaatamisperusteista ja pankit yhdessä valtion kanssa sopivat kaadettavat yritykset.

Olen pyrkinyt saamaan kaikin käytettävissä olevin keinoin oman asiani rikostutkinaan ja oikeuskäsittelyyn. Minä ajoin tahallisen ylinopeuden ja vaadin rikostutkintaan esitutkintalain mukaisesti. Ylivieskan poliisi Leskinen kieltäytyi tutkimasta asiaa esitutkintalain mukaisesti. Siksi en saanut asiaani rikostutkintaan.

Minä siirsin omaisuuttani yritykseni Konsulttitoimisto Erkki Ahon omaisuudeksi. Minä sitä ennen yrityksessäni omistusjärjestelyt. Minä tein nämä asiat ulosottoviranomaisten tieten. Koska ulosottoviranaomaiset eivät reagoineet asiaan niin minä tein itsestäni rikosilmoituksen Kalajoen poliisille velallisen epärehellisyydestä. Poliisi Kallionpää jätti asian tutkimatta. Minä haastoin Kallionpää Ylivieska-Raahen käräjäoikeuteen. Käräjätuomari Timo Tammiketo (Lue Ylvieska-Raahen käräjäoikeus) jätti asian tutkimatta. Minä valitin asiasta valtakunnansyytätjälle, joka suojeli rikoksista epäiltyjä.

Olin yllättynyt ja tyytyväinen kun käräjätuomari Sarianne Ervasti teki minusta rikosilmoituksen virkamiehen väkivaltaisesta vastustamisesta kolme vuotta sitten. Tiesin ja pystyn todistamaan, että en ole syyllistynyt virkamienen väkivaltaiseen vastustamiseen. Tutkinnanjohtajana asiassa oli poliisi Hannu Mensonen ja tutkijana poliisi Pekka Niskaknagas. Vieläkään syyttäjä ei ole nostanut syytettä minua vastaan, sllä asiat etenivät näin:

Minä haastoin ulosottoviranomaiset Oulun käräjäoikeuteen, koska ne perivät minulta sellaista saatavaa jota ei ole todellisuudessa olemassakaan. Saatavat ovat rikoksilla aikaansaatuja saatavia. Siksi ne ovat perintäkelvottomia.
Oulun käräjäoikeuden laamanni Antti Savela ilmoitti minulle
28.03.2020

Hyvä Erkki Aho
Kirjeessänne selostamanne asia on Oulun käräjäoikeudessa vireillä rikosasiana diaarinumerolla R 20/925.
Ystävällisin terveisin
Antti Savela
laamanni

Siitä huolimatta en saanut todistaa asiaa oikeuskäsittelyssä vaan Oulun käräjäoikeus jätti asian käsittelemättä.
Minä tein asiasta rikosilmoituksen Oulun poliisille
SU 31.05.2020 Onko Oulun oikeusaputoimiston Tapio Maakasta syytä epäillä virkarikoksista?

Oulun poliisi vahvisti minun tehneen rikosilmoituksen asiasta 5770/S/5514/20, vaikka en ole sellaista tehnytkään. Reklamoin asiasta Oulun poliisia ja ilmoitin, että hyväksy vahvistusta, sillä olen tehnyt rikosilmoituksen asiasta R20/925.
Oulun poliisi oli määrännyt asiassa tutkinnanjohtajaksi Kajaanin poliisin Tiina Sarparannan. Olen ilmoittanut Oulun poliisilaitokselle sekä poliisi Tiina Sarparannalle sekä KRP:lle ja valtakunnansyyttäjälle, etä asia on sen kaltainen, että asian tutkinta kuuluu KRP:lle ja tutkinnanjohtajana pitää on itse valtakunnansyyttäjän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti