maanantai 5. heinäkuuta 2021

TI 06.07.2021 Arvoisa oikeusministeri Anna-Maja Henriksson

 


Arvoisa oikeusminsteri Anna-Maja Henriksson


Olen haastanut ulosottoviranomaiset/Suomen valtion Oulun käräjäoikeuteen.


Oulun käräjäoikeus


Olen esittänyt ulosottoviranomaisille/Suomen valtiolle seuraavan laskun


Lasku ulosottolaitokselle

http://kalajokinen.blogspot.com/2021/03/su-07032021-lasku-ulosottovirastolle.html


ulosottoylitarkastaja Tuulikki Mylly

Ulosottolaitoksen on palautettava minulle, Erkki Johannes Aholle, tililleni kaikki ulosotot 30.06.1996 alkaen aina tähän päivään saakka laskettuna 7 %:n korolla korkoa korolle menetelmällä. Eräpäivä laskulle on 22.03.2021.


Todistan, että kaikki ulosotossa olleet ja olevat saatavat on aikaansaatu rikollisesti ja siksi ne ovat perintäkelvottomia. Olen joutunut olemaan virheellisen ja rikoksilla aikaansaadun ulosoton kohteena jo 26 vuotta.

Oulun käräjäoikeuden on käsiteltävä tämä asia, koska se on riita-asia, mikä on samalla myös rikosasia.

Haaste on kaksiosainen. Ensin käsitellään lasku ulosottoviranomaisille. Siinä todistan, etä kaikki ulosotossa olleet ja olevat saatava on saatu aikaan rikoksilla ja ne ovat siksi perintäkelvottomia.

SU 05.04.2021 Haastehakemus

http://kalajokinen.blogspot.com/2021/04/su-05042021-haastehakemus.html


Koska ulosottolaitos/Suomen valtio ei ole esittänyt vastalauseita määräaikaan mennessä esittämääni laskuun, niin pyydän Oulun käräjäoikeutta antamaan yksipuolisen ratkaisun asiassa ja määräämään ulosottoviranomaiset/Suomen valtion maksamaan esittämäni laskun tililleni ilman aiheetonta viitytystä.

Muilta osin haasteeni voidaan jättää käsittelemättä eli käytännössä haasteen toinen osa. Käsitellään vain lasku ulosottoviranomaisille/Suomen valtiolle ja siihen pyydän Oulun käräjäoikeuden yksipuolisen ratkaisun asiassa. Päivämäärään tulee muutos. Vanha päivämäärä 22.03.2021 saakka. Uusi päivämäärä on 05.07.2021 saakka.


Kalajoki 05.07.2021

Erkki Aho

Merenojantie 9 B 16

85100 Kalajoki


Pyydän, että Te oikeusministerinä vaikutatte asioihin niin, että ulosottoviranomaiset hyväksyvät vaatimukseni Oulun käräjäoikeudessa ja silloin oikeus toteutuu, kun Oulun käräjäoikeus tekee asiassa yksipuolisen päätöksen riita-asiassa. Tällöin ulosottoviranomaiset joutuvat palauttamaan minulle kaikki rikollisesti aikaansaadut ulosotot korkoineen. Mielestäni oikeusministerin on valvottava, että oikeus toteutuu. Valitettavasti minulla on erittäin suuri epäluottamus Oulun käräjäoikeuden toimintaan. Jos ulosottoviranomaiset ilmoittavat, että he hyväksyvät minun, Erkki Ahon, vaatimukset asiassa, niin silloin oikeus toteutuu.


Mielestäni Oulun käräjäoikeuden oikean pätöksen seurauksen Suomen valtion on velvollinen korvaamaan minulle 26 vuoden kidutusrikoksen aiheuttamat valtavat taloudelliset vahingot ja hirvittävät henkiset kärsimykset.


Minä, Erkki Aho, olen joutunut syyttömänä kärsimään 4 konkurssia, yhden 75 päivän ehdottoman vankeustuomion, mikä muutetiin ehdonalaiseksi ja yhden 5 kuukauden vankeustuomion, mikä muutettin ehdonalaiseksi sekä 7 kunnianloukkaustuomiota. Olen menettänyt Suomen valtion rikollisen toiminnan johdosta, yritykseni, omaisuuteni, ihmisarvoni ja minulle on aiheutettu avioero valtion rikollisen toiminnan johdosta. Olen ollut luottokelvottomana yli 25 vuotta enkä ole voinut harjoittaa yritystoimintaa. Minä en ole saanut esteetöntä rikostutkintaa eikä oikeudenmukaista oikeudenkäyntiä 25 vuoteen. Minut on pidätetty useita kertoja rikollisten toimesta ja minä on joutunut olemaan maan paossa Suomessa, Ruotsissa ja Bulgariassa. Minä joutunut hakemaan poliittista turvapaikkaa Suomen valtion rikollisen toiminnan johdosta Euroopan Unionilta eli oikeuskomisaari Vera Jourovalta sekä Bulgarian presidentiltä. Minä on menettänyt terveyteni sairastuttuani syöpään ja korkeaan verenpaineeseen. Syövän onnistuin voittamaan, mutta korkea verenpaine on tuhonnut elimistöäni ja on edelleenkin hengenvaarallisen korkea. Minulle on aiheutettu avioero valtion rikollisen toiminnan johdosta. Tämä on minulle äärettömän raskas ja vaikea asia.

Koska poliisi ei tutki ja korkein oikeus ei pura eri oikeusasteiden vääriä päätöksiä, niin minulla ei ollut muuta mahdollisuutta kuin haastaa ulosottoviranomaiset oikeuteen sen johdosta, että he perivät minuleta, Erkki Aholta, sellaisia saatavia, mitkä on saatu aikaan rikosten avulla ja siksi ne on perintäkelvottomia.

Oikeusministeriön alaiset oikeuskansleri ja valtakunnansyyttäjä eivät reagoi asioihin eivätkä käsittele tekemiäni kanteluita ja tutkintapyyntöjä.

Rovaniemen hovioikeus on tehnyt minun oikeustajuni mukaan ja todistusaineiston mukaan kaksi tahallista väärää päätöstä samalla kokoonpanolla. Päätökset ovat R20/855 ja R20/834. Rovaniemen hovioikeuden kokoonpano on ollut molemmissa asioissa sama hovioikeudenneuvos Maarit Tukiainen, hovioikeudenneuvos Petri Nykänen ja asian esitellyt hovioikeudenneuvos Suvi Hannula.

Molemmat päätökset on tehty rikollisen poliisitutkinnan perusteella ja R20/834 virheellisen syytteen perusteella, jossa on annettu minulle vankeustuomio. R20/855 päätös johtuu poliisien rikollisesta toiminnasta ja syyttäjälaitoksen syyttäjien rikollisesta toiminnasta. Näihin rikoksiin oikeusmnisteriön alaisest oikeuskansleri ja valtakunnansyyttäjä eivät ole reagoineet.


Korvausvaatimukseni Suommen valtiolle on seuraava


Nyt olen menettänyt kaiken valtion rikollisen toiminnan johdosta ja Kalajoen kaupungin syrjinnän johdosta.


Vahingonkorvauslaskelma ajalta 11.5.1995 – 30.6.2017

jnc....

Kalajoki 04.7.2021

Erkki Aho

Merenojantie 9 B 16

85100 Kalajoki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti