tiistai 10. marraskuuta 2020

TI 10.11.2020 R20/2978 Keijo kysyy ja Erkki vastaa

 

SU 08.11.2020 Elämä on …. elävänä tai kuolleena

https://kalajokinen.blogspot.com/2020/11/su-08112020-elama-on-elavana-tai.html?fbclid=IwAR2aGJKcJk6SZCncvSeSCBFSAS3rc8EC8-oDd6nlK6bFAXjjsfuP5PQygwA

Tohtori Keijo Nivala kysyi kuulumisiani ja vastasin hänelle. Tämä vastaus sopii tämän hetken tilanteeseen niin poliisille, syyttäjälle kuin oikeuslaitokselle sekä laillisusvalvojille, valtioneuvostolle.

Keijo Nivala

Luin blogisi Erkki ja se teki mieleni surulliseksi..... Miten olet jaksanut??

  • Tykkää

  •  · 

    Vastaa

  •  · 2 t

  • Erkki Aho

    Keijo Nivala

    Liikunta ja terveellinen ruoka on tärkeää. Niiden avulla fysiikka pysyy kohtuullisena. Pahaaoloani olen pyrkynyt purkamaan historian ja ennenkaikkea paikallishistorian tutkimiseen ja sen tiedon muuttamiseen jälkipolvia hyödyttävään taidekokoelmaani, mikä sisältää historiikit asioista. Siellä on Sinustakin taitelija Tanja Luukkosen piirtämä muotokuva. Tämä on ollut positiivinen keino vaikeassa tilanteessani.

    Surullista on se, että meille molemmille tuttu henkilö Esko Aho ja salaiseksi julistettu SSP-sopimus on kaiken tämän takana. Se on seurausta ns. Koiviston konklaavista, jossa presidentti Koivisto puuttui riippumatoman oikeuslaitoksen toimintaan. Tämä valtiopetos, mikä ei vanhene koskaan. Pankit pelastettiin ja yritykset laitettiin oikeuden väärillä päätöksillä maksajille. Pankkeja ei voitu pelastaa laillisesti vaan siihen tarvittiin koko oikeus- ja poliisijärjestelmän rikollinen toiminta avuksi. Pankit pelastettiin ja rikollisille annettiin syytesuoja. Näin ei oikeusvaltiossa saa tapahtua, mutta poliisi ei tutki, syyttäjä ei syytä muuta kuin minua, oikeus ei ota käsiteltäväkseen ja laillisuusvalvonta ei näe asioissa mitään laitonta rikoksista puhumattakaan. Jos nyt saan oikeudenmukaisen oikeudenkäynnin 27.11.2020 niin koko totuus paljastuu. Se on historiallinen oikeudenkäynti.

    Minun on vaikea uskoa siihen, sillä vaikka rikostutkinta on tehty esitutkintalain, poliisilain, perustuslain ja ihmisoikeussopimusten vastaisesti ja tutkinnanjohtaja on tunnustanut esteellisyytensä niin en ole saanut uutta rikostutkintaa asiassa enkä edes asianomistajakuuluestelua eikä todistajaani ole kuultu. Lisäksi syyte on nostettu kokonana väärän asiakirjan pohjalta ja syyteaineistosta puuttuu kokonaan minun poliisille jättämäni todistusaineisto ja minun loppulausuntoni asiassa. Syyttäjän toiminta on kiistatta puolueellista. Koska minua syytettiin virkamiehen väkivaltaisesta vastustamisesta ja sen syyttäjä on hylännyt koska siitä ei ole näyttöä. Syyttäjä on kuitenkin jättänyt syytteen nostamatta käräjätuomaria vastaan perättömästä ilmiannosta. Hän on nostanut syytteen minua vastaan käräjätuomarin kunnianloukkauksesta. Minun on helppo todistaa vääräksi syytteeksi, mutta ”toverituomiistuin” voi tehdä väärän päätöksen pelastaakseen oikeusvaltion kasvot. Lisäksi asia käsitellään Oulun käräjäoikeudessa vaikka rikosilmoituksen tekijää on Oulun käräjäoikeuden tuomari. Oulun käräjäoikeus on asiassa yhteisöjäävi eikä toverrituomioistuimet kuulu oikeusvaltion kuvaan. Lisäksi olen huolissani, ettei vieläkään ole kutsuttu minun todistajini oikeudenistuntoon. On selvää että kun pääsen oikeuskäsittelyyn niin käytän perustuslailliset ja ihmisoikeussopimuksen saalimat oikeudet täysimääräisesti hyväkseni. Oikeuskäsittely tulee käsitykseni mukaan kestämään ainakin kaksi kuukautta jos asiat menee lain- ja oikeuden mukaisesti. Minulla on erittäin paljon todistusaineistoa – kirjani, blogini, viedoini, seitsemän banaanilaatikollista asiakirjoja ja yli metri pankkikriisikirjallisuutta sekä todistajieni oikeustapaukset ja videot.


MA 09.11.2020 Olen pyytänyt Teitä toimimaan niin, että oikeus toteutuu

https://kalajokinen.blogspot.com/2020/11/ma-09112020-olen-pyytanyt-teita.html


Erkki Aho

Merenojantie 9 B 16

85100 Kalajoki


pohjois-suomi@oikeus.fi, oulu.ko@oikeus.fi, mika.heinila@poliisi.fi, antti.savela@oikeus.fi, kirjaamo@okv.fi, oikeusasiamies@eduskunta.fi, anna-maja.henriksson@eduskunta.fi, kirjaamo@vnk.fi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti