keskiviikko 13. lokakuuta 2021

TO 14.10.2021 Vilho Heikki kääntyisi haudassaan jos saisi tietää, mitä ....

 


Erkki Aho ja Anna-Maja Henriksson

V.H. Kivioja

Epäilen, että Vilho Heikki Kivioja kääntyisi haudassaan, jos saisi tietää, mitä tapahtuu hänen lapsenlapsensa Anna-Maja Henrikssonin toimiessa oikeusministerinä. Suomen valtio syyllistyy ihmisoikeusrikoksiin ja Erkki Ahon kidutusrikokseen.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Anna-Maja_Henriksson

V. H. Kivioja - Kalajoen viimeinen kansanedustaja (tilanne vuonna 2006)

http://www.erkkiaho.com/blogarchive/9.htm


MINÄ, ERKKI AHO, OLEN JOUTUNUT KÄRSIMÄÄN PIKÄKESTOISESTA KIDUTUKSESTA JA KÄYMÄÄN LEIPÄJONOSSA


Euroopan ihmisoikeussopimuksen 3 artikla Kidutuksen kielto

Ketään ei saa kiduttaa, eikä kohdella tai rangaista epäinhimillisellä tai halventavalla tavalla.

Olen joutunut Suomen valtion kidutusrikoksen kohteeksi. Kidutus on kestänyt nyt lähes 26 vuotta.

Olen joutunut syyttömänä kärsimään 4 konkurssia, yhden 75 päivän ehdottoman vankeustuomion sekä 7 kunnianloukkaustuomiota. Olen menettänyt Suomen valtion rikollisen toiminnan johdosta, yritykseni, omaisuuteni, ihmisarvoni ja minulle on aiheutettu avioero valtion rikollisen toiminnan johdosta. Olen ollut luottokelvottomana yli 25 vuotta enkä ole voinut harjoittaa yritystoimintaa. En ole saanut esteetöntä rikostutkintaa enkä oikeudenmukaista oikeudenkäyntiä 25 vuoteen. Minut on pidätetty useita kertoja rikollisten toimesta ja olen joutunut olemaan maan paossa Suomessa, Ruotsissa ja Bulgariassa. Olen joutunut hakemaan poliittista turvapaikkaa Suomen valtion rikollisen toiminnan johdosta Euroopan Unionilta eli oikeuskomisaari Vera Jourovalta sekä Bulgarian presidentiltä. Olen menettänyt terveyteni sairastuttuani syöpään ja korkeaan verenpaineeseen. Syövän onnistuin voittamaan, mutta korkea verenpaine on tuhonnut elimistöäni ja on edelleenkin hengenvaarallisen korkea. Minulle on aiheutettu avioero valtion rikollisen toiminnan johdosta. Tämä on minulle äärettömän vaikea asia.

Poliisi ei tutki ja korkein oikeus ei pura eri oikeusasteiden vääriä päätöksiä, ulosottoviranomaiset perivät minulta sellaisia saatavia, mitkä on saatu aikaan rikosten avulla ja siksi ne on perintäkelvottomia.



Poliisi ei tutki, syyttäjä ei syytä, oikeuslaitos ei ota käsiteltäväkseen ja laillisuusvalvojat eivät näe asioissa mitään laitonta rikoksista puhumattakaan. Minä en ole saanut laillisuusvalvojilta 26 vuoteen yhtään oikeaa päätöstä. En ole saanut Oulun hallinto-oikeudesta koskaan oikeaa päätöstä. Rovaniemen hovioikeuden R20/ 834 ja R20/855 päätökset ovat tietoisia vääriä päätöksiä. Ne on saatu aikaan monen rikoksen avulla.


LA 09.10.2021 Näiden henkilöiden toiminnan johdosta joudun käymään leipäjonossa!

http://kalajokinen.blogspot.com/2021/10/la-09102021-naiden-henkiloiden.html

LA 01.08.2020 Perusteet sille, että olen oikeassa ja että on syytä epäillä, että Suomen valtion viranomaiset toimivat rikollisesti

http://kalajokinen.blogspot.com/2020/08/la-01082020-perusteet-sille-etta-olen.html

Minulla on todistusaineisto valmiina käräjäoikeudessa.

Tyytymättömyyden ilmaisu Ylivieska-Raahen käräjäoikeuden käräjäoikeuden esteellisyyttä koskeva osaratkaisuun

http://oikeuslaitosjapoliisi.blogspot.com/2016/02/tyytymattomyyden-ilmaisu-ylivieska.html

Korkein oikeus on määrännyt sen säilytyksen Ylivieskan käräjäoikeuden tehtäväksi. Tässä Ylivieskan käräjäoikeuden ilmoitus asiasta:

Muut asiakirjat kuten haastehakemus, sen täydennys ja vahingonkorvauslaskelma sekä asian tiimoilta lähettämänne sähköpostit arkistoidaan käräjäoikeuteen ja niistä Teillä on mahdollisuus saada jäljennöksiä jäljennösmaksua vastaan.

Korkeimman oikeuden valituslupa-asian S 2015/796 asiakirjat (ennakkopäätösvalituksenne Ylivieskan-Raahen käräjäoikeuden päätöksestä 29.10.2015 nro 15/6857) korkein oikeus on lähettänyt arkistoitavaksi Ylivieska-Raahen käräjäoikeuteen, koska valituslupaa ei myönnetty. Niitä ei siten luovuteta Teille. Halutessanne Teillä on luonnollisesti mahdollisuus saada jäljennösmaksua vastaan jäljennöksiä kyseisistä asiakirjoista. Viranomaiskäyttöön asiakirjoja voidaan luovuttaa "lainaksi" viranomaisen pyynnöstä.

Jyrki Jylhä, käräjätuomari
Ylivieska-Raahen käräjäoikeus, Ylivieskan kanslia
PL 32, 84101 YLIVIESKA
p. 029 56 49 358, 040 508 9340, fax. 02956 49 410
email:jyrki.jylha@oikeus.fi

TO 15.07.2021 Olkaa rehellinen , oikeusministeri Anna-Maja Henriksson!

http://kalajokinen.blogspot.com/2021/07/to-15072021-olkaa-rehellinen.html

SU 03.10.2021 Valtiosyyttäjä Jukka Rappe

http://kalajokinen.blogspot.com/2021/10/su-03102021-valtiosyyttaja-jukka-rappe.html

TI 15.12.2020 poliisi, tutkija Pekka Niskakangas, poliisi tutkinnanjohtaja Hannu Mensonen, poliisi tutkinnanjohtaja Tiina Sarparanta

http://kalajokinen.blogspot.com/2020/12/ti-15122020-poliisi-tutkija-pekka.html

Tässä olen esittänyt Rovaniemen hovioikeuden presidentille totuuden asioissa

PE 20.08.2021Rovaniemen hovioikeuden presidentti

http://kalajokinen.blogspot.com/2021/08/pe-20082021rovaniemen-hovioikeuden.html


Kalajoki 14.10.2021

Erkki Aho

Merenojantie 9 B 16

85100 Kalajoki

www.erkkiaho.com

Nimeni on Erkki Aho

https://www.youtube.com/watch?v=sJN6sWVJ5C4

------

TO 14.10.2021 Vilho Heikki kääntyisi haudassaan jos saisi tietää, mitä ....

http://kalajokinen.blogspot.com/2021/10/to-14102021-vilho-heikki-kaantyisi.html


Pohjois-Suomen hallinto-oikeudelle tiedoksi, että minä en lähetä teille Rovaniemen hovioikeuden vääriä päätöksiä R20/834 ja R20/855. Rovaniemen hovioikeuden päätöksillä on hyvin vähän kosketuspintaa totuuden kanssa kuten olen todistanut. Vetoan perustuslain 106 §:n ja ihmisoikeussopimuksiin, omaisuuden suojaan, kidutuksen kieltämiseen ja oikeudenmukaiseen oikeudenkäyntiin. Ne ovat tavallisen lain yläpuolella johon hallinto-oikeus vetoaa. Minä edellytän oikeudenmukaista oikeudenkäyntiä, jossa minä esitän todistusaineistot ja Rovaniemen hovioikeudenneuvokset Maarit Tukiainen ja Petri Nykänen esittävät omat todistusaineistonsa. Silloin oikeus voi ratkaista asian. Koska epäilen, että näin ei tapahdu, niin laitan tämän viestin valtiosyyttäjä Jukka Rappelle, jolla asia on jo käsittelyssä,

Tiedoksi oikeusministeri Anna-Maja Henriksson ja Rovaniemen hovioikeus sekä toimenpiteitä varten Valtiontalouden tarkastusvirastolle.


Kalajoki 14.10.2021

Erkki Aho

Merenojantie 9 B 16

85100 Kalajoki

www.erkkiaho.com

Nimeni on Erkki Aho

https://www.youtube.com/watch?v=sJN6sWVJ5C4






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti