tiistai 20. lokakuuta 2020

20.10.2020 Sain kaipaamani ja kauan odottomani haasteen

 






Haastemies toi minulle tänään haastehakemuksen käräjäoikeuden istuntoon. Oikeudenkäynti on minulle ja Suomen kansalle äärettömän tärkeä. Haastehakemuksessa on mainittu asiakirjat joiden perusteella syyte on nostettu. Minä tilasin haasteessa maintun  asiakirjan Oulun poliisin asiakirjapalvelusta. Sieltä ilmoitettiin, että asiakirja ei koske Teidän asiaanne. Minulla on kuitenkin oikeus saada tuo asiakirja, vaikka se ei koske minun asiaani, koska syyte on nostettu sen perusteella.

Aluesyyttäjää on syytä epäillä virkarikoksesta ja oletan, että syyttäjä asiassa vaihtuu. Lisäksi asia käsitellään Oulun käräjäoikeudessa. Syytteen pohjana on Oulun käräjäoikeuden tuomarin tekemä rikosilmoitus, jonka tutkinnanjohtajana on toiminut esteellinen poliisi ja rikostutkinta on tehty esitutkintalain, poliisilain, perustuslain ja ihmisoikeussopimusten vastaisesti. Minä tiedustelin oikeuskanslerilta, Oulun käräjäoikeuden laamannilta ja valtakunnansyyttäjältä, että voidaanko asia ratkaista toverituomioistuimessa. Oulun käräjäoikeus on haasteen mukaan oikeusistuin joka käsittelee asian Oulun käräjäoikeuden tuomarin tekemän rikosilmoituksen perusteella.

Minä vaadin valtakunnansyyttäjää käynnistämään uudet rikostutkinnat ja asian tutkijana pitää olla KRP ja tutkinnan pohjana tämä todistusaineisto ja todistajiani tulee kuulla ennen oikeudenistuntoa eli rikostutkinnassa.

http://kalajokinen.blogspot.com/2020/10/tiedote-vapaa-julkaistavaksi-19102020.html


Minulla on perustuslain mukaan oikeus saada asiani käsittelyyn ilman aiheetonta viivytystä. Rikostutkinnan pitää olla esteetön ja syyttäjän puolueeton. Rikostutkinta pitää tehdä oikein ja syyteharkinta on tehtävä oikein tehdyn rikostutkinnan perusteella.

Onko nyt syytä epäillä myös vastapuolen asianajajaa rikoksesta, koska hän on yhtynyt syyttäjän syytevaatimukseen?

Minäkään en voi tehdä vastausta syytteeseen tämän videon perusteella. Vastauksen täytyy liittyä kiinteämmin asiaan.

Aarnio vyyhdin "ex-prostitoitu "Saara" Iina Ahonen kertoo oman tarinan

https://www.youtube.com/watch?v=TJkTG8Yjch0&feature=share&fbclid=IwAR1laLJC66vK5ngEb5WdwUdEMqTc5EZpjUL13Ld3-eixo-txaweseVjelyw


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti