tiistai 7. kesäkuuta 2022

KE 08.06.2022 Tervetuloa Kalajoelle!

 


Tule tapaamaan kokoomusjohtoa ja juttelemaan Suomen suunnasta! Olemme liikkeellä Kohtaamispaikka Loistossa Kalajoella lauantaina 11.6. klo 11.30-13.30. Puheenjohtaja Petteri Orpo on paikalla kello 12-12.30.

Mukana Loistossa ovat myös mm. varapuheenjohtajaehdokkaat Elina Valtonen (klo 11.30-12), Mia Laiho (klo 11.30-12) ja Antti Häkkänen (klo 12.30-13), puoluevaltuuston puheenjohtaja Heikki Autto (klo 12.30-13), eduskuntaryhmän puheenjohtaja Kai Mykkänen (klo 11.30-12) ja kokoomusmepit Sirpa Pietikäinen, Petri Sarvamaa ja Henna Virkkunen.

Lämpimästi tervetuloa!

----------------------------------------

petteri.orpo@eduskunta.fi , elina.valtonen@eduskunta.fi , mia.laiho@eduskunta.fi , antti.hakkanen@eduskunta.fi, heikki.autto@eduskunta.fi, kai.mykkanen@eduskunta.fi, petri.sarvamaa@europarl.europa.eu , henna.virkkunen@europarl.europa.eu , sirpa.pietikainen@europarl.europa.eu ,

toimitus@kalajokiseutu.fi, toimitus@kalajokilaakso.fi, toimitus@kpk.fi, toimitus@kaleva.fi, keskipohjanmaa@yle.fi, oulu@yle.fi, toimitus@radiopooki.fi



Tervetuloa Kalajoelle!


Kalajokisena eläkeläisenä ja yrittäjänä minä haluan tuoda esille huoleni Suomen oikeusvaltion tilasta. Poliisi ei tutki, syyttäjä ei syytä eikä oikeuslaitos ota käsiteltäväkseen ja laillisuusvalvojat eivät näe asioissa mitään laitonta rikoksista puhuttamaan. Minä olen 1990-luvun laman uhri. Olen syyttömänä joutunut kärsimään valtavat taloudelliset tappiot ja hirvittävät henkiset kärsimykset Suomen valtion rikollisen toiminnan johdosta.. Pystyn todistamaan syyttömyyteni ja rikolliset ovat tunnustaneet tekonsa. En saa silti oikeutta. Oikeustaitsteluni on kestänyt jo 27 vuotta. Olen kirjoittanut kirjan Olet Maamme Armahin Suomenmaa ISBN 952-91-4593-X, johon olen kopioinut todistusaineiston ja selostukset asiassani ja tässä on myös oikeustieteen tohtorin tarkistama juridinen argumentointi asiassa.

Perusteet sille, että olen oikeassa ja että on syytä epäillä, että Suomen valtion viranomaiset toimivat rikollisesti

http://kalajokinen.blogspot.com/2020/08/la-01082020-perusteet-sille-etta-olen.html


Tässä olen selostanut ja todistanut asiat laajemmin,


SU 24.10.2021 Suomi oikeusvaltiona – karu totuus julki

http://kalajokinen.blogspot.com/2021/10/su-24102021-suomi-oikeusvaltiona-karu.html


Tulen tapaamaan Teitä lauantaina 11.06.2022 Loistoon Kalajoella.



Kalajoki 08.06.2022

Erkki Aho

Merenojantie 9 B 16

85100 Kalajoki

www.erkkiaho.com

https://www.blogger.com/profile/00295090684102203500

Nimeni on Erkki Aho

https://www.youtube.com/watch?v=sJN6sWVJ5C4



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti