lauantai 19. lokakuuta 2024

LA 19.10.2024 Kansanedustaja Pekka Aittakumpu

 

Kansanedustaja Pekka Aittakumpu Kalajoella


Olen seurannut kansanedustaja Pekka Aittakummun toimintaa ja kannanottoja pidemmän aikaa. Olen keskustellut kansanedustaja Pekka Aittakummun kanssa ja pidän häntä erittäin hyvänä kansanedustajana. Hän arvostaa samoja asioita kuin minäkin. Olen erittäin monista asioista hänen kanssaan samaa mieltä. Olin ajatellut kutsua kansanedustaja Pekka Aittakummun kotiini yhdessä kansanedustaja Hanna-Leena Mattilan kanssa tutustumaan taidenäyttelyyni kodissani Kalajoella nyt syksyn aikana. Olen halunnut keskustella Pekka Aittakummun kanssa asioista tarkemmin. Minulle oli kuitenkin suuri yllätys kansanedustaja Pekka Aittakummun loikkaus perussuomalaisiin. Seuraavissa eduskuntavaaleissa olen valmis tekemään kaiken voitavani jotta Pekka Aittakumpu valitaan edelleen hoitamaan meidän yhteisiä asioita Arkadianmäelle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti