maanantai 10. lokakuuta 2022

TI 11.10.2022 Kansanedustajat totuuden edessä

 

Torstaina 13.10 eduskunta käsittelee oikeusasiamiehen toimintakertomusta.

https://www.eduskunta.fi/FI/vaski/HallituksenEsitys/Documents/HE_189+2022.pdf


Valitettavasti toimintakertomus on osa totuutta. Ei voi välttyä vaikutelmalta, että laillisuusvalvontaorganisaatiot, eduskunnan oikeusasiamies ja oikeuskanslerinvirasto, ovat kansanedustajien suojelemia rikollisorgansaatioita. Tässä on totuus heidän toiminnastaan.


MA 10.10.2022 Viides kiirehtimispyyntö Oulun poliisille ja toimenpiteitä varten valtakunnasyyttäjälle

http://kalajokinen.blogspot.com/2022/10/ma-10102022-viides-kiirehtimispyynto.html


Olen keskustellut lukuisten kansanedustajien kanssa asiasta. Nyt on aika toimia. Perustuslain mukaan kansanedustajan tulee noudattaa lakia.


Annika Saarikko lupasit hoitaa asian kun keskustelimme asiasta Kalajoella käydessäsi

Petteri Orpo lupasit hoitaa asian kun keskustelimme asiasta Kalajoella ja sovittiin yhteyshenkilöksi Elina Valtonen

Antti Häkkänen lupasit hoitaa asian kun keskustelimme asiasta Kalajoella ja sovittiin yhteyshenkilöksi Elina Valtonen

Kai Mykkänen lupasit hoitaa asian kun keskustelimme asiasta Kalajoella ja sovittiin yhteyshenkilöksi Elina Valtonen

Elina Valtonen lupasit hoitaa asian kun keskustelimme asiasta Kalajoella ja lupasit toimia yhteyshenkilönä, Et ole kuitenkaan vastannut yhteenkään sähköpostiviestiini.

Juha Pylväs olet varmasti tietoinen asiasta. Olemmehan fb-kavereita ja olen luovuttanut Sinulle kirjani Olet Maamme Armahin Suomenmaa mikä kertoo ja todistaa laillisuusvalvojien toiminnan

Mikko Kinnunen olet varmasti tietoinen asiasta. Olen olen luovuttanut Sinulle kirjani Olet Maamme Armahin Suomenmaa mikä kertoo ja todistaa laillisuusvalvojien toiminnan.

Hanna-Leena Mattila olemme keskustelleet asiasta käydessäsi Kalajoella ja fb-kaverina olet varmasti tietoinen laillisuusvalvojien toiminnasta.

Ville Vähämäki keskustelimme asiasta kanssasi kun kävit Kalajoella siksi olen odottanut toimenpiteitä perussuomalaisten osalta

Anna-Maja Henriksson olen lukuisia kertoja kääntynyt sähköpostitse puoleenne ( ehkä n. 100 kertaa) yhteenkään sähköpostiin ette ole vastanneet ja kieltäydyitte Kalajoella käydessänne keskustelemasta kanssani.

Riikka Purra olen lähettänyt useita sähköposteja asiasta perussuomalaisten puheenjohtajalle ja lukuisille perussuomalaisten kansanedustajille. He ovat tietoisia asioista mutta kukaan ei vastaa sähköposteihin

Tytti Tuppurainen käydessänne Kalajoella keskustelimme asiassa ja Te pyysitte sähköpostitse aineistoa. Te ette ole vastanneet sähköpostiviestiini ja ettekä ole hoitaneet asiaa.

Katja Hänninen olen lähettänyt Teille viestiä asioista koska olemme tavanneet Kalajoella monta kertaa. Mitään ei ole tapahtunut.

Ville Tavio olen lähettänyt Teille useita sähköpostiviestejä mutta ette ole vastannut yhteenkään sähköpostiviestiini

Leena Meri olen lähettänyt Teille useita sähköpostiviestejä mutta ette ole vastannut yhteenkään sähköpostiviestiin.

Sebastian Tynkkynen olen lähettänyt Teille useita sähköpostiviestejä olemme keskustelleet asiosta Kalajoella käydessänne mitään ei ole tapahtunut

Sanna Marin olen lähetänyt Teille useita sähköpostiviestejä asiasta, mutta ette ole vastannut yhteenkään sähköpostiviestiin

Juha Sipilä olen lähettänyt useita sähköpostiviestejä asiasta, mutta et ole vastannut yhteenkään sähköpostiviestiin olemme tavanneet Kalajoella useita kertoja, mutta en ymmärrä miksi mitään ei tapahdu

Jussi Halla-aho olemme tavanneet Kalajoella ja varmasti tiedät miten asiat ovat. Olen odottanut perussuomalaisten toimenpiteitä asiassa. Miksi asiat eivät etene?

Ritva Elomaa olen lähettänyt Sinulle sähköpostiviestejä ja Sinä olet kohteliaasti vastannut kuitenkin niin, ettei mitään konkreettisia toimenpiteitä ole tapahtunut

Krista Mikkonen olen lähettänyt Teille useita sähköpostiviestejä mutta Te ette ole reagoineet asiohin millään tavalla. Te ette vastaa sähköpostiviesteihini.

Juho Eerola olen lähettänyt Teille sähköpostiviestejä, mutta ette ole vastannut ettekä reogoineet asiaan

Anu Vehviläinen ole lähettänyt Teille useita sähköpostiviestejä asioista. Avustajanne on vastannut omalla tavallaan mikä ei luottamusta herätä. Oletan, että olette keskustelleet asiasta.

Johanna Ojala-Niemelä ollen lukuisia kertoja lähestynyt Teitä perustuslakivaliokunnan puheenjohtajan asian johdosta, mutta ette ole kertaakaan vastannut

Juha Mäenpää olet fb-kaverina varmasti tietoinen asioiden todellista tilasta ja olen informoinut Sinua asiasta mitään ei kuitenkaan ole tapahtunut

Sari Essayh olemme tavanneet Kalajoella olet pyytänyt aineistoa ja olet saanut aineistoa. Et kuitenkaan ole vastannut yhteenkään sähköpostiviestiini. Miksi asia on niin vaikea?

Ano Turtiainen olen lähettänyt sähköpostiviestejä eduskuntaryhmälle mutta odotan yhä toimenpiteitä

Harry Harkimo olen lähettänyt sähköpostiviestejä eduskuntaryhmälle mutta odotan yhä toimenpiteitä

Matti Vanhanen olemme tavanneet Kalajoella ja olen lähettänyt Teille sähköpostiviestejä jo silloin kuin olitte pääministerinä mutta mitään edistystä ei ole tapahtunut


Kalajoki 10.10.2022

Erkki Aho

Merenojantie 9 B 16

85100 Kalajoki

e.ahoky@gmail.com

044-3025948

Tiedoksi eduskunnan oikeusasiamies ja oikeuskansleri sekä kansanedustajat

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti