keskiviikko 13. syyskuuta 2023

TO 14.09.2023 Onko Suomi oikeusvaltio?

 


Minulla on taidenäyttelyssäni erittäin arvokkaita taideteoksia. Esimerkkinä taiteilija Rositsa Tanchevan maalaama ISOVIHA KALAJOELLA maalaus ( 65 cm x 81 cm), jonka arvo voi olla jopa kuusinumeroinen luku sekä 


puuseppä Leo Takalon rakentama Jokelan pappilan pienoismalli. Taidenäyttelyssäni on kaikkiaan noin 150 maalausta ja 24 rakennusten pienoismallia. Olen tehnyt kaikkiin taideteoksiin historiikit yheensä n. 1000 sivua.

Minä olen ulosotossa. Miten tämä on mahdollista, että minulla on tällainen omaisuus?

Olen toiminut rehellisesti. Minä olen muutama vuosi sitten siirtänyt taidenäyttelyni yritykseni nimiin. Ilmoitin ulosottoviranomaisille, että olen näin tehnyt. Ulosottoviranomaiset eivät reagoineet asiaan. Verottajan mukaan omaisuuden verotusarvo oli kymmeniä tuhansia euroja. Ehkä syynä oli se, että ulosottoviranomaisille maksettiin tuolloin provisiopalkkaa ja jos ulosottoviranomainen olisi reagoinut asiaan, niin hän olisi voinut menettää hyvän asiakkaan. Ulosottomiehenä oli tuolloin Kalajokilaakso-lehden mukaan koulukiusattu henkilö.

Minä tein itsestäni rikosilmoituksen Kalajoen poliisille, että olen syyllistynyt velallisen epärehellisyyteen, koska olen siirtänyt varojani velkojieni eli siis valtion ulottumattomiin. Kalajoen poliisi teki asiassa ei anna aihetta päätöksen. Minä haastoin Kalajoen poliisin oikeuteen asian johdosta. Raahen käräjäoikeus jätti asian käsittelemättä, koska se ehkä halusi suojella Kalajoen poliisin mahdollisesti rikolliseksi epäiltävää toimintaa. Raahen käräjäoikeudessa oli todistusaineistona näyttelykansioni, jossa oli kuvat kaikista taidenäyttelyn taideteoksista sekä selostus näyttelyn synnystä. Selostuksessa näyttelyn synnystä oli todistusaineisto siitä, että olen syytön kaikkiin niihin rikoksiin, josta minut on tuomittu. Vasta kova väännön jälkeen Raahen käräjäoikeus palautti minulle näyttelykansioni. Rovaniemen hovioikeus siunasi Raahen käräjäoikeuden väärän päätöksen. Tämä on oikeusvaltio Suomi.

Minä en siis ole syyllistynyt rikokseen vaikka olen siirtänyt arvokkaan taidenäyttelyni velkojani eli Suomen valtion ulottumattomiin.


KE 13.09.2023 Poliittisten päättäjien toimintaa

http://kalajokinen.blogspot.com/2023/09/ke-13092023-poliittisten-paattajien.html


TI 12.09.2023 Kalajoen matkailun historiaa

http://kalajokinen.blogspot.com/2023/09/ti-12092023-kalajoen-matkailun-historiaa.html


TO 07.09.2023 Vihan lietSONTAA ja viranomaisten toiminnan arvostelua

http://kalajokinen.blogspot.com/2023/09/to-07092023-vihan-lietsontaa-ja.html


Perusteet sille, että olen oikeassa ja Suomen viranomaiset toimivat rikollisesti

http://kalajokinen.blogspot.com/2020/08/la-01082020-perusteet-sille-etta-olen.html


TI 15.12.2020 poliisi, tutkija Pekka Niskakangas, poliisi tutkinnanjohtaja Hannu Mensonen, poliisi tutkinnanjohtaja Tiina Sarparanta

http://kalajokinen.blogspot.com/2020/12/ti-15122020-poliisi-tutkija-pekka.html


Jumalisjärven Lohi ay ja Emajoen Lohi Oy – nimismies Vesa Juntunen ja varatuomari Mikko Kovalainen

http://oikeuslaitosjapoliisi.blogspot.com/2012/08/jumalisjoen-lohi-ay-ja-emajoen-lohi-oy.html


Kalajoki 14.09.2023

Erkki Aho

Merenojantie 9 B 16

85100 Kalajoki

www.erkkiaho.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti