tiistai 20. kesäkuuta 2023

KE 21.06.2023 Kirottu salaisuus

 

KIROTTU SALAISUUS


Valtionvarainministeri Riikka Purra, sisäministeri Mari Rantanen ja oikeusministeri Leena Meri, onnea ja menestystä ministerivalinnan johdosta. Tehtävä on vaativa mutta luja tahto vie läpi harmaan kiven. Tarvitaan tietoa, taitoa ja yhteistyökykyä. On tiedetävä missä olemme, minne haluamme mennä, kuinka aiomme päästä perille ja mitä tulee maksamaan.


Olen lähettänyt sisäministeri Mari Rantaselle pyynnön jotta saisin oikeutta.

MA 19.06.2023 Pyyntö sisäministeri Mari Rantaselle on valmiina

http://kalajokinen.blogspot.com/2023/06/ma-19062023-pyynto-sisaministeri-mari.html

Kysymys on poliisien rikollisesta toiminnasta, jossa tutkinnanjohtajaksi tulee määrätä valtakunnansyyttäjä. Minulle aiheutettiin lestadiolaisten poliisien rikollisella toiminnalla ja käräjäoikeuden tuomarin tietoisella virheellisellä toiminnalla 5 kuukauden ehdoton vankeustuomio. Todistajiani ei kuultu eikä todistusaineistoani otettu vastaan prosessin missään vaiheessa. Olen joutunut hakemaan poliittista turvapaikkaa EU:lta ja Bulgaran valtiolta Suomen valtion rikollisen toiminnan johdosta.


Suomi ei ole oikeusvaltio. Näkemykseni mukaan kaiken taustalla ns. kirottu salaisuus.

1990-luvun kotitekoisen laman ja pankkikriisin seurauksena presidentti Mauno Koiviston johdolla päätettiin pelastaa pankit säästöpankkeja lukuun ottamatta ja antaa rikollisille syytesuoja. Pankit voittivat ylemmissä oikeusasteissa. On tutkittu 5000 pankkioikeudenkäyntiä ja vain yhdessä pankki on hävinnyt. Kysymys on valtiopetoksesta, kun presidentti puuttuu riippumattoman oikeuslaitoksen toimintaa. Valtiopetos ei vanhene koskaan. Tässä prosessissa pankkien pelastamiseksi tuhottiin kymmeniä tuhansia yrityksiä ja kaadettujen yritysten johtajista tehtiin oikeuden väärillä päätöksillä rikollisia ja elinkautislumevelkavankeja. Yli 10 000 yrittäjää ei kestänyt tätä Suomen valtion rikollista toimintaa ja he päätyivät itsemurhaan. Valtiopetos ja murhat eivät vanhene koskaan.

Tässä neljä videoa, mitkä kertovat asioista tarkemmin:


Koiviston konklaavi - ilman musiikkia

https://www.youtube.com/watch?v=qxYWewCG9M8


SSP-sopimus

https://www.youtube.com/watch?v=ZUXRy7336rY&t=76s


ARSENAL-kauppa ja sen tuhoisat seuraukset - Liisa Mariapori

https://www.youtube.com/watch?v=yIzuxVsuEzI&t=28s


Esimerkkiyritys asiassa

Sinivalkoinen kavallus

https://www.youtube.com/watch?v=HKsn6Zvwhbk&t=161s



Johtavat poliitikot tietävät tämän kirotun salaisuuden, mutta he eivät ryhdy asian vaatimiin toimenpiteisiin. Siksi Suomi ei ole oikeusvaltio. Myös nykyinen pääministeri Petteri Orpo tietää asian samoin kuin koko kokoomuksen johto. Olen sopinut heidän kanssaan Kalajoella ostoskeskus Loistossa, että asia selvitetään. Yhteyshenkilöksi sovittiin kokoomuksen varapuheenjohtaja Elina Valtonen. Sen jälkeen asiassa ei ole tapahtunut mitään edistystä.


Avoin kirje pääministeri Antti Rinteelle ja hallituksen muodostajille

http://pankkikriisi.blogspot.com/



Valtiopetos on tosiasia - Suomen taloudellinen lama 1990-luvun alussa

http://valtuustoaloite.blogspot.com/

Euroopan ihmisoikeussopimuksen 3 artikla Kidutuksen kielto

Ketään ei saa kiduttaa, eikä kohdella tai rangaista epäinhimillisellä tai halventavalla tavalla.

Olen joutunut Suomen valtion kidutusrikoksen kohteeksi. Kidutus on kestänyt nyt 27 vuotta. Olen kärsinyt valtavat taloudelliset tappiot ja hirvittävät henkiset kärsimykset,

Olen joutunut syyttömänä kärsimään 4 konkurssia, yhden 75 päivän ehdottoman vankeustuomion, yhden 5 kuukauden ehdottoman vankeustuomion, mikä muutettiin ehdonalaiseksi sekä 7 kunnianloukkaustuomiota. Olen menettänyt Suomen valtion rikollisen toiminnan johdosta, yritykseni, omaisuuteni, ihmisarvoni ja minulle on aiheutettu avioero valtion rikollisen toiminnan johdosta. Olen ollut luottokelvottomana yli 26 vuotta enkä ole voinut harjoittaa yritystoimintaa. En ole saanut esteetöntä rikostutkintaa enkä oikeudenmukaista oikeudenkäyntiä 26 vuoteen. Minut on pidätetty useita kertoja rikollisten toimesta ja olen joutunut olemaan maan paossa Suomessa, Ruotsissa ja Bulgariassa. Olen joutunu hakemaan poliittista turvapaikkaa Suomen valtion rikollisen toiminnan johdosta Euroopan Unionilta eli oikeuskomisaari Vera Jourovalta sekä Bulgarian presidentiltä. Olen menettänyt terveyteni sairastuttuani syöpään ja korkeaan verenpaineeseen. Syövän onnistuin voittamaan, mutta korkea verenpaine on tuhonnut elimistöäni ja on edelleenkin hengenvaarallisen korkea. Olen sairastunut diabetekseen. Minulle on aiheutettu avioero valtion rikollisen toiminnan johdosta. Tämä on minulle äärettömän vaikea asia.

Koska poliisi ei tutki ja korkein oikeus ei pura eri oikeusasteiden vääriä päätöksiä, niin minulla ei ollut muuta mahdollisuutta kuin haastaa ulosottoviranomaiset oikeuteen sen johdosta, että he perivät minulta sellaisia saatavia, mitkä on saatu aikaan rikosten avulla ja siksi ne on perintäkelvottomia


Olen varmasti syytön ja pystyn todistamaan sen ja olen sen tehnytkin, mutta Suomen virnaomaiset toimivat rikollisesti.




LA 01.08.2020 Perusteet sille, että olen oikeassa ja että on syytä epäillä, että Suomen valtion viranomaiset toimivat rikollisesti

http://kalajokinen.blogspot.com/2020/08/la-01082020-perusteet-sille-etta-olen.html



POL-2021-98743

http://kalajokinen.blogspot.com/2023/03/pol-2021-98743.html


TO 09.03.2023 POL-2021-98743 täydennys

http://kalajokinen.blogspot.com/2023/03/to-09032023-pol-2021-98743-taydennys.html


Tässä on selostus Rovaniemen hovioikeuden tietoisesta rikollisesta toiminnasta_

KE 25.08.2021 Vastaus hovioikeudenneuvokselle

http://kalajokinen.blogspot.com/2021/08/ke-25082021-vastaus-hovioikeudenneuvoks.html


Tässä on todistusaineisto Rovaniemen hovioikeuden ja Suomen valtion rikollisesta toiminnasta.

PE 20.08.2021Rovaniemen hovioikeuden presidentti

http://kalajokinen.blogspot.com/2021/08/pe-20082021rovaniemen-hovioikeuden.html



Rikos on niin suuri ettei sitä voida laillisin keinoin ratkaista. Siksi pyydän, että käymme neuvottelut vahingonkorvauksista valtiovarainministerin, sisäministerin, oikeusministerin ja Erkki Ahon kesken lähitulevaisuudessa mahdollisimman pian.


Kalajoki 21.06.2023

Erkki Aho

Merenojantie 9 B 16

85100 Kalajoki

www.erkkiaho.com

044-3025948

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti