maanantai 18. joulukuuta 2023

TI 19.12.2023 Poistimme kommenttisi

 




Facebook ilmoitti

Poistimme kommenttisi

Miksi näin on käynyt?

Vaikuttaa siltä, että yritit hankkia tykkäyksiä, seuraamisia, jakoja tai videon katseluita harhaanjohtavalla tavalla.

Erkki Aho

19.12.2019

Henrikssonilla 14 avustustyöntekijää + henkivartijat lisäksi https://kalajokinen.blogspot.com/2019/12/to-19122019-oikeusministeri-vastasi-ja.html

fbclid=IwAR2yQcXSy4n3H8VCCi57nn_N0LKxAhiVn70mk_tLGLe5gDagbTdfuFXzX2I

Jaoit tämän jonkun käyttäjän profiilissa

Kommenttisi rikkoo roskasisältöä koskevia yhteisönormejamme.

Näytä sääntö

Olen kirjoittanut tämän blogitekstiini enkä ole jakanut sitä kenenkään profiilissa facebookissa. Kuka valvoo Facebookin toimintaa Suomessa? Ei voi välttyä vaikutelmalta, että Facebookilla on omat sääntönsä ja se saa valehdella tarpeensa mukaan. Olen jo aikaisemmin pyytänyt useita kertoja nettipoliisi Lauri Nikulaa puuttumaan asiaan mutta mitään ei tapahdu.


TO 19.12.2019 Oikeusministeri vastasi ja minä kommentoin

https://kalajokinen.blogspot.com/2019/12/to-19122019-oikeusministeri-vastasi-ja.html


Minä olen valmis siihen, että nettipoliisi tutkii asiat, mutta mitään ei tapahdu. Olen ollut valmis siihen jo 27 vuoden ajan. Valtiopetos ei vanhene koskaan. Todistusaineisto on minulla taidenäyttelyssäni Kalajoella Merenojantie 9 B 16. Tervetuloa taidenäyttelyyni nettipoliisi Lauri Nikula 15.01.2024 jälkeen erikseen sovittavana aikana. Esittelen todistusaineistot maalausten, piirrosten ja muotokuvien kera.


Kalajoella 19.12.2023

Erkki Aho

www.erkkiaho.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti