lauantai 2. kesäkuuta 2018

LA 02.06.2018




Olen tänään ollut muuttohommissa. Uuden vuokra-asuntoni ikkunoita on tuskin koskaan pesty, niin likaisilta ne vaikuttivat. Nyt ne on kirkkaat ja puhtaat. Puhtaat ikkunaverhot on paikoillaan ja kirpputorilta ostettu sänky on koottu ja paikoillaan. Tosin patjan päällinen on kokonaan otettava pois ja pestävä. Sen jälkeen voin vasta ajatella muita petivaatteita. Muuttaminen on aina raskasta. Tämä on nyt kuudes muutto minulla Kalajoella rikollisten aiheuttaminen konkurssien jälkeen. Muutto on siinä mielessä raskas, että minulla on Kalajoki-näyttely, mikä ei kokonaisuudessaan mahdu pieneen yksiööni, eikä lämmintä varastotilaakaan ole. Lisäksi minulla on erittäin laaja noin 2000 kirjan kirjasto, mikä on toiminut minulle lähdeaineistona omissa blogikirjoituksissani. Nyt muuton yhteydessä joudun käymään koko kirjastoni läpi ja katsomaan mikä on tärkeä kirja minulle jatkossa ja mikä ei. Kalajoki-näyttely ei kelvannut Kalajoen kaupungille, koska se ei ollut sitä tilannut. Todellinen syyhän lienee kaupunginjohtajan toiminta asiassa.
Kuva yksiöstäni

Luonnollisesti väsymystäni lisää Ylivieska-Raahen käräjäoikeuden toiminta. Käräjätuomari Susanna Ervastin ihmisoikeusrikos oli ennakoitavasi ja ilmoitin siitä laillisuusvalvojalle ja poliisille sekä maan hallitukselle etukäteen, mutta kukaan ei reagonut asiaan asian vaatimalla tavalla. Käräjätuomari Susanna Ervasti sai toteuttaa ihmisoikeusrikoksen laillisuusvalvojien ja poliisin erityissuojeluksessa. Minä ihmettelen, että kuinka tyhmä ja rikollinen käräjätuomari saa ja voi olla. Olen lähettänyt päätöksen todistusaineistoineen laillisuusvalvojalle, keskusrikospoliisille ja poliittisille päättäjille, jotka vastaavat viranomaisten toiminnasta. Kukaan ei ole korviaan lotkauttanut.

Olen ajautunut todella vaikeaan tilanteeseen viranomaisrikollisuuden johdosta. Olen ollut ensimmäistä kertaa elämässäni leipäjonossa Kalajoella. Minulle itselleni oli yllätys, että siellä oli sata muutakin henkilöä. Sipilän hallituksen kurjistamispolitiikka puree. Sipilän hallitus ei puutu ulosottorikollisuuteen eikä muuhunkaan virkamiesrikollisuuteen. Miksi syyttömät joutuvat kärsimään ja rikolliset saavat jatkaa rikollista toimintaansa Sipilän hallituksen siipien suojassa?



Liikunta ja terveys

Verenpaine 136 /95 lepopulssi 50. Paino 89,1 kg. Jumppa 0/2290 min, kuntosali 0/6695 min, kävely 4/713 km , uinti 0/28000m, pyöräily 12/1090 km

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti