maanantai 22. marraskuuta 2021

KE 24.11.2021 Totuus ei pala tulessakaan!

 


Olen huomannut, että totuus on arka asia. Sitä ei saisi kertoa muille. Minä olen kertonut totuuden blogeissani. Nämä kaksi jäljempänä olevaa blogikirjoitusta kertovat Suomen pimeän historian tapahtumat. Siksi ne ovat ”tulenarkaa” aineistoa. Toivon, että ne , jotka voivat tallentaa näma blogit, tallentavat ne tulevaisuutta varten. Niitä ei voi julkaista facebookissa, koska facebookin mukaan ne ovat yhteisönormien vastaisia. En ymmärrä miksi Facebookille totuus on yhteisönormien vastaista. Facebookin kanssa ei voi keskustella. Keskustelemalla asiat selviää. Facebook päättää mikä on totta ja sopivaa.

Totuus on se, että olen lähettänyt tekstin tutkintaa varten eduskunnan oikeusasiamiehelle Petri Jääskeläiselle, valtakunnansyyttäjälle, keskusrikospoliisille, pääministeri Sanna Marinille, eduskunnan puhemies Anu Vehviläiselle, oikeusministeri Anna-Maja Henrikssonille, YLE:lle MOT-ohjelmaan ja Keskipohjanmaan päätoimittaja Tiina Ojutkankaalle. Heidän on reagoitava asiaan rikoslain 15 luvun 10 § ja 11 §:n perusteella, perustuslain perusteella ja ihmisoikeussopimusten perusteella. Tiedotusvälineiden on noudatettava journalistisia ohjeita.

https://www.jsn.fi/journalistin_ohjeet/


SU 21.11.2021 Viranomaisten ja poliitikkojen rikollisuus aiheuttaa ja on aiheuttanut suomalaisille ja yhteiskunnalle äärettömän suuren taloudellisen ja terveydellisen vahingon

http://kalajokinen.blogspot.com/2021/11/su-21112021-viranomaisten-ja.html


TI 22.11.2021 Katinkullan kaappaus – laillistettua rosvousta

http://kalajokinen.blogspot.com/2021/11/ti-22112021-katikullan-kaappaus.html

Katinkullan kaappaus kirjan on kirjoittanut Alavieskasta kotoisin oleva koulukaverini Tapani Hautamäki. Tapani Hautamäki, 70, on väitellyt suomalaisen urheilujohtamisen historiasta ja nykytilasta. Hän nostaa Suomi-urheilun kautta aikain johtajaksi Jukka Uunilan. Minulla ei ole pienintäkään syytä epäillä tohtori Tapani Hautamäen tekstien todenperäisyyttä.


Olen tutkinut 1990-luvun lamaa mielestäni erittäin paljon. Olen lukenut sitä käsittelevää kirjallisuutta paljon ja itsellänikin on niitä kirjoja satoja kappaleita.

Suomen historia blogini

http://suomenhistoriaa.blogspot.com/

on ollut suosittu lukijoiden keskuudessa. Käyntikertoja on vajaa 2 miljoonaa. Se kertoo erilaista tietoa Suomen historiasta, koska se perustuu eri henkilöiden omakohtaiseen kokemukseen ja näkemykseen.


Pankkikriisi-blogini kertoo totuuden pankkikriisistä. Se perustuu myös pankkikriisikirjallisuuteen, jota olen lukenut ja jota minulla on kirjahyllyissäni monta hyllymetriä. Olen tehnyt töitä asioiden selvittämiseksi jo yli 26 vuotta.

Pankkikriisi-blogi

http://pankkikriisi.blogspot.com/


Oikeustoimi- ja poliisiblogi kertoo todellisuuden Suomen valtion oikeudellisesta tilasta. Se on kertomus minun oikeustaistelustani ja se perustuu tosiasioihin. Varastossa on todistusaineistoja useita banaanilaatikollista.

Oikeuslaitos- ja poliisi

http://oikeuslaitosjapoliisi.blogspot.com/


Minulla on useita blogeja http://www.erkkiaho.com/blogit.html ja niissä on kävntikertoja n. 8 miljoonaa. Nyt olen alkanut pitää blogia taistelusta sairauksiani vastaan. Minä uskon vahvasti siihen, että ihminen on sitä, mitä hän syö. Minä uskon vahvasti siihen, että liikunta on paras lääke. Terve sielu terveessä kehossa. Minä uskon vahvasti , että monet sairaudet on voitettavissa, jos pystyy pitämään painonsa kurissa. Tieto lisää tuskaa. Haen tietoja blogiini kirjoista, Internetistä ja omakohtaisesta kokemuksestani. Korkea verenpaineeni johtuu oikeustaistelustani ja siihen vaikuttaa myös ylipainoni. Työskentelyni tehokkuutta laskee 71 ikävuotta eli vanhuuden tuomat vaikeudet sekä sairauksien tuomat vaikeudet. Näkökykyni on heikentenyt ja muisti ei toimi niin kuin nuorempana. Lisäksi taloudellinen ahdinko lissä stressiä. liikkuvuuttani on rajoitettu, sillä minulla ei ole enää varaa pitää autoa eikä matkustaa. Ajokorttikin on jo vanhentunut, kun ei ollut varaa uusia ajokorttiani. Lisäksi kirjoituksiini saattaa tulla näppäilyvirheitä, jotka johtuvat heikentyneestä näostä. Minä uskon vahvasti, että ahkeruus kovankin onnen voittaa. Monet sairaudet on voitettavissa tahdon avulla. Painonpudotus vaatii tahdon lujuutta. Minä pyrin pudottamaan painoani reilusti kevääseen mennessä, jos sinne asti pysin elävien kirjoissa. Ylipaino ei ole sairaus, mutta se on monen sairauden syy. Minä toivon, että tästä blogista on hyötyä monelle ihmiselle. Tiedot löytyvät tästä blogista http://kalajoki-ploki.blogspot.com/


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti