tiistai 9. heinäkuuta 2024

KE 10.07.2024 Kiitän perussuomalaisia ministereitä

Oikeusministeri Leena Meri
Sisäministeri Mari Rantanen

Perussuomalaiset ministerit ovat toimineet kiitettävällä tavalla. Oikeusministeri Leena Meri pyysi minua tekemään asiassani rikosilmoituksen poliisille. Minä tein rikosilmoituksen Oulun poliisille. Vastauksen asiaan antoi Sisäasiainministeriö, mikä kuuluu sisäministeri Mari Rantasen alaisuuteen. Sisäasianministeriö on ilmoittanut minulle kirjallisesti, että konkurssirikos on vanhentunut. Sain 18.06.2024 sisäasianministeriöstä allekirjoittamattoman vastauksen ja päivää myöhemmin allekirjoitetun vastauksen VN/ 16191/2024 ja asioihin VN/ 16191/2024-SM-4

Vastauksessa kerrotaan, että konkurssirikos on jo vanhentunut ja että konkurssirikoksesta rangaistus on vain 2 vuotta vankeutta joten Sisäasiainministeriö ei valitettavasti voi auttaa teitä asiassanne.

Sisäministeriön päätös on erittäin tärkeä päätös pankkikriisin ja Suomen 1990-luvun taloudellisesta lamasta kärsineille ihmisille sekä tietenkin myös minulle. Se merkitsee sitä, että Suomen valtion on korvattava minulle ne valtavat taloudelliset vahingot ja hirvittävät henkiset kärsimykset, jotka olen joutunut kärsimään Suomen valtion rikollisesta toiminnasta.

Kidutushistoriani

Minä, Erkki Aho, olen joutunut syyttömänä kärsimään 4 konkurssia, yhden 75 päivän ehdottoman vankeustuomion, mikä muutetiin ehdonalaiseksi ja yhden 5 kuukauden vankeustuomion, mikä muutettiin ehdonalaiseksi sekä 7 kunnianloukkaustuomiota. Olen menettänyt Suomen valtion rikollisen toiminnan johdosta, yritykseni, omaisuuteni, ihmisarvoni ja minulle on aiheutettu avioero valtion rikollisen toiminnan johdosta. Olen ollut luottokelvottomana yli 26 vuotta enkä ole voinut harjoittaa yritystoimintaa. Minä en ole saanut esteetöntä rikostutkintaa eikä oikeudenmukaista oikeudenkäyntiä 28 vuoteen. Minut on pidätetty useita kertoja rikollisten toimesta ja minä on joutunut olemaan maan paossa Suomessa, Ruotsissa ja Bulgariassa. Minä joutunut hakemaan poliittista turvapaikkaa Suomen valtion rikollisen toiminnan johdosta Euroopan Unionilta eli oikeuskomisaari Vera Jourovalta sekä Bulgarian presidentiltä. Minä olen menettänyt terveyteni sairastuttuani syöpään ja korkeaan verenpaineeseen. Syövän onnistuin voittamaan, mutta korkea verenpaine on tuhonnut elimistöäni ja on edelleenkin hengenvaarallisen korkea. Sairastuin diabetekseen. Minulle on aiheutettu avioero valtion rikollisen toiminnan johdosta. Tämä on minulle äärettömän raskas ja vaikea asia.

Olen joutunut Suomen valtion 28 vuoden kidutuksen kohteeksi ja Kalajoen kaupungin 40 vuoden syrjinnän kohteeksi. Olen edelleen ulosoton kohteena , mikä pitää rikokset avoimena ja olen edelleen kidutuksen kohteena, mikä on ihmisoikeusrikos.

Odotan Suomen valtion vahingonkorvauksia. Taistelen Kalajoen terveyskeskuksen vuodeosaston puolesta viimeiseen hengenvetoon asti. Pohteen päätös on syntynyt virheellisten tietojen perusteella poliittisen suhmuroinnin seurauksena.

Sisäasianministeriö on ilmoittanut minulle kirjallisesti, että konkurssirikos on vanhentunut. Sain 18.06.2024 sisäasianministeriöstä allekirjoittamattoman vastauksen ja päivää myöhemmin allekirjoitetun vastauksen VN/ 16191/2024 ja asioihin VN/ 16191/2024-SM-4

Vastauksessa kerrotaan, että konkurssirikos on jo vanhentunut ja että konkurssirikoksesta rangaistus on vain 2 vuotta vankeutta joten Sisäasiainministeriö ei valitettavasti voi auttaa teitä asiassanne.

Minä katson, että Suomen valtio on minulle korvausvelvollinen aiheuttamistaan valtavista taloudellisista tappioista ja hirvittävistä henkisistä kärsimyksistä.

Taidenäyttelylleni ei ole vielä löytynyt Rautiosta tai Kalajoelta pysyvää esittelypaikkaa. Siksi taidenäyttelyni on yleisön nähtävillä vain virtuaalisesti.

SU 09.06.2024 Erkki Ahon taidenäyttely

käsittelee Raution, Kalajoen ja Suomen historiaa historiikkien ja taiteen avulla. Suomen historian salatuimpia asioita on presidentti Mauno Koiviston valtiopetos.



Karikatyyrimaalauksen presidentti Mauno Koivistosta on maalannut taiteilija Rositsa Tancheva. Maalauksen koko on 35x50 cm. Maalauksen nimi on ”Valtiopetoksen tekijä”. Olisi ollut parempi jos Koivisto olisi pelannut lentopalloa eikä olisi puuttunut riippumattoman oikeuslaitoksen toimintaan.


PE 07.06.2024 Taidenäyttelyni arvo nousee kohisten - Valiopetoksentekijä

https://kalajokinen.blogspot.com/2024/06/pe-07062024-taidenayttelyni-arvo-nousee.html


Karikatyyrimaalauksen pääministeri Esko Ahosta on maalannut taiteilija Rositsa Tancheva. Maalauksen koko on 35x50 cm. Maalauksen nimi on ”Tuonelanjoella”.

Maalaus ”Tuonelanjoella” esittää pääministeri Esko Ahoa Tuonelanjoella mukanaan säästöpankit ja markkinoilta poistettavat yritykset = valkoinen joutsen. Tuonelanjoella on jo mustat joutsenet ”vakaan markan politiikka”, ”rahamarkkinoiden vapautus” ja ”idänkaupan romahdus”


PE 07.06.2024 Tuonelanjoella

https://kalajokinen.blogspot.com/2024/06/pe-07062024-tuonelanjoella.html




Pääministeri Esko Aho on minun ystävä ja pääministerinä olisin todennäköisesti toiminut kuten Esko Aho. Valitettavasti kysymys on valtiopetoksesta, kun toteutti presidentti Mauno Koiviston tahtoa. Mitä muutakaan hän olisi voinut tehdä.


Karikatyyrimaalauksen presidentti Tarja Halosesta on maalannut taiteilija Rositsa Tancheva. Maalauksen koko on 35x50 cm. Maalauksen nimi on ”Putinin ystävä”.

Presidentti Tarja Halonen salasi ns. Koiviston konklaavin asiakirjat presidentti Mauno Koiviston pyynnöstä.


PE 07.06.2024 Putinin ystävä

https://kalajokinen.blogspot.com/2024/06/pe-07062024-putinin-ystava.html


Esko Ahon hallituksen ja 4 ostajapankin välillä sovittiin ns. Säästöpankkisopimus, jossa sovittiin tiettyjen alojen toimialarationalisointi ja yritysten kaatamisperusteet. Pankit tekivät luettelot markkinoilta poistettavista yrityksistä ja toteuttivat asian yhdessä Suomen valtion Kera Oy:n kanssa. Kera Oy:ssä perustettiin ns, ruumiinpesuryhmä varatoimitusjohtaja Seppo Arposen alaisuuteen. Sitä johti kehityspäällikkö Veikko Anttonen. Ns. Koiviston konklaavissa oli päätetty pelastaa pankit ja antaa pankeille suosituimmuusasema oikeudenkäynneissä.

Alavieskan Puurakenne Oy:n velkasaneerausmiehiksi tuli asianajajat Juhani Tuomaala ja Lauri Ylipukki, jotka rahastivat lyhyestä työjaksosta yli miljoona markkaa. He vaativat yrityksen talouspäälliköksi Kera Oy:n kirjallisen suosituksen perustella KTM Jouni Remeksen. Remes on Kera Oy:n saattohoitaja. He estivät Betonikattotiilitehtaan myymisen 370 000 markalla sekä toimitusjohtaja Käännän mukaan noin 100 talokaupan syntymisen. Kun talotehtaalle konkurssin jälkeen etsittiin jatkajaa niin saattohoitaja Jouni Remeksen todellinen rooli saattohoitajana paljastui. Kera Oy ja Arsenal Oy tiesivät, että yritys on markkinoilta poistettavien listalla. Kysymys on törkeästä petoksesta kun Kera Oy ja Arsenal Oy myyvät sellaisen talotehtaan, joka oli markkinoilta poistettavien listalla.


Koiviston konklaavi – SSP-sopimus ja muut salatut sopimukset

https://kalajokinen.blogspot.com/2017/06/koiviston-konklaavi-ssp-sopimus-ja-muut.html



Toivon Suomen valtiolta pikaisia päätöksiä asiassani.


SU 23.06.2024 KIIREELLINEN Suomen hallitukselle

https://kalajokinen.blogspot.com/2024/06/su-23062024-kiireellinen-suomen.html


Valtiopetos on tosiasia

https://valtuustoaloite.blogspot.com/


SSP-sopimus

https://www.youtube.com/watch?v=ZUXRy7336rY



SU 11.09.2022 Valtiopetos, SSP-sopimus, Aktiv-Hansa-kauppa, murhat ja kidutukset

https://kalajokinen.blogspot.com/2022/09/su-11092022-valtiopetos-ssp-sopimus.html


Minulla on kopio salatusta SSP-sopimuksesta, josta Esko Aho vaikenee ja lisäksi minulla tiedot ns. Koiviston konklaavista, mikä on valtiopetos.

Perussuomalaiset ministerit ovat toimineet kiitettävästi, sillä nyt tämä ”kirottu salaisuus” on virallisesti paljastettu. Tämä tullee merkitsemään suurta kannatuksen nousua perussuomalaiselle puolueelle. SDP ja Keskusta ovat aiheuttaneet suomalaisten yrittäjien murhat yhdessä Kokoomuksen kanssa. Kukaan tervejärkinen ihminen ei voi hyväksyä tällaista toimintaa.

Kun otetaan huomioon vielä se, että perussuomalaiset ministerit ovat toimineet aktiivisesti suomalaisten turvallisuuden takaamisessa rajalakiasiassa. Perussuomalaiset ajavat suomalaisten asioita. Suuri kiitos perussuomalaisille ministereille ja perussuomalaiselle puolueelle.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti