lauantai 27. heinäkuuta 2024

MA 29.07.2024 Äänestin presidentinvaaleissa Alexander Stubbia

 


Tiedän, että olen vähemmistössä ystävieni keskuudessa, kun kerron, että äänestin presidentinvaaleissa Alexander Stubbia. Olen vähemmistönä myös ympäristöni ihmisten kanssa, kun äänestin presidentinvaaleissa Alexander Stubbia. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin joukon kanssa väärässä.




Selvitin presidenttiehdokkaiden taustaa aika kriittisesti. Alexader Stubilla oli ylivoimaisesti paras kokemusperäinen poliittinen tausta. Tämä jäi tiedotusvälineiltä kertomatta ja vertaamatta muihin ehdokkaisiin. Lisäksi hän oli kielitaidoltaan ylivoimaisesti paras ehdokas. Hän on avoin ja ystävällinen henkilö ja hänen vaimonsa on edustavannäköinen nainen. Lisäksi Alexander Stubb on urheilumiehiä ja hänellä on erinomainen fyysinen kunto. Näillä perusteilla katsoin, että hän on paras mahdollinen presidentti Suomelle.




Minulle vain paras on kyllin hyvää. Aikanaan kun valitsin työntekijöitä omaan yritykseeni, lukion päästötodistuksessa piti kielistä olla kiitettävät arvosanat samoin kuin liikunnasta. Lukion päästötodistuksen keskiarvon piti oli parempi kuin minulla oli eli yli 8.3:n. Myös henkilön ulkonäöllä oli merkitystä.  Minulla olikin erinomainen henkilökunta yrityksessäni Leiribaari Ky:ssä.



Taidenäyttelyssäni on vain huipputaitelijoiden maalauksia ja rakennusten pienoismalleja. Historiikit on kirjoitettuja ammattitaidolla.



Mielestäni Aleksander Stubb on onnistunut tasavallan presidenttinä paremmin kuin olin odottanut. Minä toivon onnea ja menestystä tasavallan presidentti Aleksander Stubille – omalle ehdokkaalleni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti