torstai 28. tammikuuta 2021

PE 29.01.2021 Arvoisa valtakunnansyyttäjä Raija Toiviainen

 


Arvoisa valtakunnansyyttäjä Raija Toiviainen

Valtakunnansyyttäjävirasto nostaa syytteen Oulun entistä poliisijohtoa vastaan rikosylikomisario Ilkka Piispasen työsyrjinnästä

https://www.kalajokilaakso.fi/uutinen/609819

Valtakunnansyyttäjävirasto nostaa syytteen Oulun entistä poliisijohtoa virkavelvollisuuden rikkomisesta ja rikosylikomisario Ilkka Piispasen työsyrjinnästä. Oulun käräjäoikeudesta kerrotaan, että Piispaselle ja tämän asianajaja Tapani Takalalle lähti torstaina tiedustelu mahdollisista korvausvaatimuksista.

Minä, Erkki Aho, en ole saanut esteetöntä rikostutkintaa yli 25 vuoteen Oulun poliisin toimesta enkä myöskään oikeudenmukaista oikeudenkäyntiä yli 25 vuoteen,. Kysymys on syrjinnästä ja kidutuksesta. Tämä selviää valituksestani oikeuskanslerille.

Kysymys on tästä asiasta

Olen joutunut Suomen valtion kidutusrikoksen kohteeksi. Kidutus on kestänyt nyt lähes 26 vuotta.

Olen joutunut syyttömänä kärsimään 4 konkurssia, yhden 75 päivän ehdottoman vankeustuomion sekä 7 kunnianloukkaustuomiota. Olen menettänyt Suomen valtion rikollisen toiminnan johdosta, yritykseni, omaisuuteni, ihmisarvoni ja minulle on aiheutettu avioero valtion rikollisen toiminnan johdosta. Olen ollut luottokelvottomana yli 25 vuotta enkä ole voinut harjoittaa yritystoimintaa. En ole saanut esteetöntä rikostutkintaa enkä oikeudenmukaista oikeudenkäyntiä 25 vuoteen. Minut on pidätetty useita kertoja rikollisten toimesta ja olen joutunut olemaan maan paossa Suomessa, Ruotsissa ja Bulgariassa. Olen joutunu hakemaan poliittista turvapaikkaa Suomen valtion rikollisen toiminnan johdosta Euroopan Unionilta eli oikeuskomisaari Vera Jourovalta sekä Bulgarian presidentiltä. Olen menettänyt terveyteni sairastuttuani syöpään ja korkeaan verenpaineeseen. Syövän onnistuin voittamaan, mutta korkea verenpaine on tuhonnut elimistöäni ja on edelleenkin hengenvaarallisen korkea. Minulle on aiheutetu avioero valtion rikollisen toiminnan johdosta. Tämä on minulle äärettömän vaikea asia.

Perusteet sille, että olen oikeassa ja että on syytä epäillä, että Suomen valtion viranomaiset toimivat rikollisesti

http://kalajokinen.blogspot.com/2020/08/la-01082020-perusteet-sille-etta-olen.html

Koska poliisi ei tutki ja korkein oikeus ei pura eri oikeusasteiden vääriä päätöksiä, niin minulla ei ollut muuta mahdollisuutta kuin haastaa ulosottoviranomaiset oikeuteen sen johdosta, että he perivät minulta sellaisia saatavia, mitkä on saatu aikaan rikosten avulla ja siksi ne on perintäkelvottomia. Kysymys on ihmisoikeusrikoksista, syrjinnästä ja kidutuksesta.

MA 25.01.2021 Kantelu viranomaisten toiminnasta

http://kalajokinen.blogspot.com/2021/01/ma-25012021-kantelu-viranomaisten.html

TO 28.01.2021 Kiirehtimispyyntö

http://kalajokinen.blogspot.com/2021/01/to-28012021-kiirehtimispyynto.html

Asiastani on tulossa Rovaniemen hovioikeuden päätös lähiviikkoina. Minun tavoitteenani on saada oikeutta ja vahingonkorvaukset Suomen valtiolta suurista taloudellisista vahingoista ja hirvittävistä henkisistä kärsimyksistä. Minä katson, että valtakunnansyyttäjän on toimittava niin, että oikeus toteutuu oikeusvaltiossa niin minulle kuin rikoksiin syyllistyneille viranomaisillekin.

Kalajoki 29.01.2021

Erkki Aho

Merenojantie 9 B 16

85100 Kalajoki

Nimeni on Erkki Aho

https://www.youtube.com/watch?v=sJN6sWVJ5C4&t=27s

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti