TO 28.09.2023 Suomen perustuslaki on uusittava ja koko oikeusjärjestelmä on uudelleenorganisoitava
"Suomen
perustuslaki
Eduskunnan päätöksen mukaisesti, joka on tehty
valtiopäiväjärjestyksen 67 §:ssä määrätyllä tavalla,
säädetään:
1
luku
Valtiojärjestyksen perusteet
1
§
Valtiosääntö
Suomi
on täysivaltainen tasavalta.
Suomen valtiosääntö on
vahvistettu tässä perustuslaissa. Valtiosääntö turvaa ihmisarvon
loukkaamattomuuden ja yksilön vapauden ja oikeudet sekä edistää
oikeudenmukaisuutta yhteiskunnassa.
Suomi osallistuu
kansainväliseen yhteistyöhön rauhan ja ihmisoikeuksien
turvaamiseksi sekä yhteiskunnan kehittämiseksi. Suomi on Euroopan
unionin jäsen.(4.11.2011/1112)
2
§
Kansanvaltaisuus
ja oikeusvaltioperiaate
Valtiovalta Suomessa kuuluu kansalle, jota
edustaa valtiopäiville kokoontunut eduskunta.
Kansanvaltaan
sisältyy yksilön oikeus osallistua ja vaikuttaa yhteiskunnan ja
elinympäristönsä kehittämiseen.
Julkisen vallan käytön tulee
perustua lakiin. Kaikessa julkisessa toiminnassa on noudatettava
tarkoin lakia.
Tästä huolimatta suomalaiset eivät saa oikeutta Suomessa, koska poliisi ei tutki, syyttäjä ei syytä, oikeus ei ota käsiteltäväkseen eikä laillisuusvalvona näe asioissa mitään laitonta rikoksista puhumattakaan. Siksi olen kääntynyt Valtiokonttorin puoleen saadakseni oikeutta. Tiedän, että Johannes Koskisen ollessa oikeusministerinä Suomen valtion virheitä/rikollista toimintaa? korvattiin salaisella sopimuksella Oikeusministeriön varoista oikeusministerin päätöksellä. (esim. A.Ylitalon tapaus)
Minä toimin rehellisesti ja pyydän Valtiokonttoria korvaamaan Suomen valtion aiheuttamat vahingot. Jos Valtiokonttori ei maksa niin prosessi jatkuu. Pidän erittäin vakavana asiana sitä, että KRP kieltäytyy tutkimasta tekemiäni tutkintapyyntöjä ja valtakunnansyyttäjävirasto kieltäytyy tutkimasta tekemiäni tutkintapyyntöjä ja laillisuusvalvojat kieltäytyvät käsittelemästä tekemiäni kanteluita. Lisäksi poliitikot eivät vastaa sähköpostiviesteihini ja oikeusministeri Anna-Maja Henriksson kieltäytyi keskustelemasta kanssani asioista kun Kalajoella tapasimme.
Valtiokonttori
Lasku Suomen valtiolle
Pyydän Suomen valtiota maksamaan minulle, Erkki Johannes Aholle, 200 miljoonaa euroa 15.10.2023 mennessä Keskipohjanmaan Osuuspankki tilille FIXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Olen joutunut syyttömänä karsimään Suomen valtion kidutusta yli 27 vuotta ja Kalajoen kaupungin syrjintää 40 vuotta. Poliisi kieltäytyy tutkimasta, syyttäjä kieltäytyy syyttämästä, oikeus kieltäytyy käsitelemästä asiaa ja laillisuusvalvojat eivät näe asioissa mitään laitonta rikoksista puhumattakaan.
Tässä on perustelut vaatimukselleni:
http://kalajokinen.blogspot.com/2023/09/26092023-juridiikan-oppitunti.html
Kalajoen Hiekkasärkillä on kiehtova ja monivaiheinen historia osa 2
http://kalajokinen.blogspot.com/2020/12/kalajoen-hiekkasarkilla-on-kehtova-ja.html
Pääsyyllisenä asioissa pidän kihlakunnansyyttäjä Sulo Heiskaria, joka on omien rikostensa peittelemiseksi tehtaillut muiden rikollisten kanssa väärän konkurssipäätöksen lisäksi ja sen pohjalta hirvittävän määrän uusia vääriä päätöksiä ja estänyt Kalajoen kunnan/ kaupungin viranhaltijoiden rikosten tutkinnan.
Minä, Erkki Aho, olen joutunut syyttömänä kärsimään 4 konkurssia, yhden 75 päivän ehdottoman vankeustuomion, mikä muutetiin ehdonalaiseksi ja yhden 5 kuukauden vankeustuomion, mikä muutettiin ehdonalaiseksi sekä 7 kunnianloukkaustuomiota. Olen menettänyt Suomen valtion rikollisen toiminnan johdosta, yritykseni, omaisuuteni, ihmisarvoni ja minulle on aiheutettu avioero valtion rikollisen toiminnan johdosta. Olen ollut luottokelvottomana yli 25 vuotta enkä ole voinut harjoittaa yritystoimintaa. Minä en ole saanut esteetöntä rikostutkintaa eikä oikeudenmukaista oikeudenkäyntiä 25 vuoteen. Minut on pidätetty useita kertoja rikollisten toimesta ja minä on joutunut olemaan maan paossa Suomessa, Ruotsissa ja Bulgariassa. Minä joutunut hakemaan poliittista turvapaikkaa Suomen valtion rikollisen toiminnan johdosta Euroopan Unionilta eli oikeuskomisaari Vera Jourovalta sekä Bulgarian presidentiltä. Minä on menettänyt terveyteni sairastuttuani syöpään ja korkeaan verenpaineeseen. Syövän onnistuin voittamaan, mutta korkea verenpaine on tuhonnut elimistöäni ja on edelleenkin hengenvaarallisen korkea. Minulle on aiheutettu avioero valtion rikollisen toiminnan johdosta. Tämä on minulle äärettömän raskas ja vaikea asia.
Kidutus on ihmisoikeuksien vastainen vakava rikos, joka kielletään niin Suomen rikoslaissa kuin myös kansainvälisen oikeuden puolella. Kidutuksen olennainen piirre on se, että tekijän on oltava virkamies, julkista luottamustehtävää hoitava tai julkista valtaa käyttävä henkilö tai julkisyhteisön työntekijä. Jotta teko lasketaan kidutukseksi, rikoksentekijän on käytettävä väkivaltaa pyrkimyksenään aiheuttaa tiettyjä laissa mainittuja seurauksia.
Kidutus on rikoslain mukaan kyseessä, kun edellä mainitussa asemassa oleva henkilö aiheuttaa toiselle voimakasta ruumiillista tai henkistä kärsimystä;
saadakseen hänet tai muun henkilön tunnustamaan tai antamaan tietoja,
rangaistakseen häntä jostakin hänen tai jonkun muun tekemästä tai tekemäksi epäillystä teosta,
pelotellakseen tai pakottaakseen häntä tai muuta henkilöä tai
rodun, kansallisen tai etnisen alkuperän, ihonvärin, kielen, sukupuolen, iän, perhesuhteiden, seksuaalisen suuntautumisen, perimän, vammaisuuden, terveydentilan, uskonnon, yhteiskunnallisen mielipiteen, poliittisen tai ammatillisen toiminnan tai muun näihin rinnastettavan seikan perusteella.
Kidutuksesta tuomitaan myös virkamies, joka nimenomaisesti tai hiljaisesti hyväksyy alaisensa tai muutoin tosiasiallisessa määräysvallassaan ja valvonnassaan olevan henkilön tekemän, edellä mainitun teon.
Kidutukseen ei voi syyllistyä olematta virkamies, eli valtion virassa toimiva, tai vastaava henkilö. Mikäli edellä mainittuja tekoja tekee toiselle ihmiselle, ei kyseessä ole kidutus, vaan pahoinpitely, tai todennäköisesti törkeä pahoinpitely. Kidutuksen kieltäminen valtiossa on useissa kansainvälisissä sopimuksissa ehtona liittymiselle, kuten Euroopan Unioniin liittymisessä. Kansainvälisiä sopimuksia rikkomisesta valtiolle syntyy suuria sanktioita, jonka takia kidutus on säädetty rangaistavaksi vain virkamiehen tekemänä. Mikäli suuri määrä henkilöitä osallistuu kidutukseksi luokiteltaviin seurauksiin, on kyseessä usean henkilön tekemä törkeä pahoinpitely, sekä mahdollisesti myös järjestäytyneeseen rikollisryhmään osallistuminen.
Kidutuksesta on Suomen rikoslain mukaan tuomittava vankeuteen vähintään 2 ja enintään 12 vuodeksi. Kidutuksesta tuomittu henkilö on lisäksi tuomittava viraltapantavaksi. Myös kidutuksen yritys on rangaistava.
Olen valmis neuvottelemaan Suomen valtion kanssa asiasta ja kohtuullistamaan vahingonkorvausvaatimustani.
Kalajoki 27.09.2023
Erkki Aho
Merenojantie 9 B 16
85100 Kalajoki
044-3025948
Perustuslaissa
säädetään edelleen seuraavaa
3
§
Valtiollisten
tehtävien jako ja parlamentarismi
Lainsäädäntövaltaa käyttää
eduskunta, joka päättää myös valtiontaloudesta.
Hallitusvaltaa
käyttävät tasavallan presidentti sekä valtioneuvosto, jonka
jäsenten tulee nauttia eduskunnan luottamusta.
Tuomiovaltaa
käyttävät riippumattomat tuomioistuimet, ylimpinä tuomioistuimina
korkein oikeus ja korkein hallinto-oikeus.
4
§
Valtakunnan
alue
Suomen alue on jakamaton. Valtakunnan rajoja ei voida muuttaa
ilman eduskunnan suostumusta."
Euroopan
parlamentin joulukuussa 2016 ilmoituksen mukaan Euroopan parlamentti
on ensisijainen parlamentti koko EU:n alueella. Tämä on ilmoitus
on ristiriidassa Suomen perustuslain kanssa. Suomen perustuslain
mukaan Suomi on täysivaltainen tasavalta. Suomen asioista ei siis
päätetä Suomen valtion ulkopuolella , kuten Euroopan Unionissa
tehdään.
Perustuslakiin lisättiin vuonna 2011 lause ”Suomi on Euroopan Unionin jäsenvaltio”. Se on ristiriidassa muun perustuslain kanssa, koska Suomi ei ole täysivaltainen tasavalta EU:n jäsenvaltiona.
Suomi liittynyt EU:n jäseneksi, sekä Emuun ja NATO:oon, vaikka Suomen perustuslaissa on seuraavat pykälät. NATO-jäsenyys on sekä tuon perustuslain ensimmäisen pykälän vastainen (NATO:n peruskirjan kahdeksas artikla rajoittaa kansallista päätösvaltaa).
"12
luku (21.4.1995/578)
Maanpetosrikoksista
1
§ (21.4.1995/578)
Suomen
itsemääräämisoikeuden vaarantaminen
Joka tarkoituksenaan
väkivaltaa käyttämällä tai sillä uhkaamalla taikka vieraan
valtion sotilaallisen tai taloudellisen painostuksen tai tuen
avulla
1) saattaa Suomi tai osa Suomea vieraan valtion
alaiseksi,
2) irrottaa osa Suomea muusta valtakunnasta tai
3)
muulla vakavuudeltaan näihin rinnastettavalla tavalla rajoittaa
Suomen valtiollista itsemääräämisoikeutta tekee teon, josta
aiheutuu sanotun tarkoituksen toteutumisen vaara, on tuomittava
Suomen itsemääräämisoikeuden vaarantamisesta vankeuteen vähintään
yhdeksi ja enintään kymmeneksi vuodeksi.
2 §
(21.4.1995/578)
Sotaan
yllyttäminen
Jos joku Suomessa tai Suomen kansalainen Suomen
ulkopuolella Suomea koskevan sotilaallisen tai kansainvälisen
poliittisen kriisin aikana tai sellaisen välittömästi uhatessa,
tarkoituksenaan saattaa Suomi sotaan tai sotatoimen kohteeksi,
1)
julkisesti kehottaa vierasta valtiota hyökkäystekoon Suomea vastaan
tai Suomea hyökkäystekoon vierasta valtiota vastaan,
2)
julkisesti levittää lausumia tai muita ilmaisuja, joiden
tarkoituksena on vaikuttaa yleisen mielipiteen kehittymiseen
hyökkäystekojen käyttöä puoltavaksi,
3) järjestelmällisesti
levittää ilmeisen perättömiä tai harhaanjohtavia tietoja Suomen
puolustuksesta tai sotilas- tai puolustuspoliittisista aikomuksista
taikka
4) oikeudettomasti suorittaa vieraaseen valtioon, sen
edustajaan, alueeseen tai omaisuuteen kohdistuvan väkivaltaisen
teon
siten, että teko selvästi lisää Suomen sotaan tai
sotatoimen kohteeksi joutumisen vaaraa, hänet on tuomittava sotaan
yllyttämisestä vankeuteen vähintään yhdeksi ja enintään
kymmeneksi vuodeksi.
3 § (21.4.1995/578)
Maanpetos
Suomen
kansalainen, joka Suomea koskevan sodan, aseellisen selkkauksen tai
miehityksen aikana tai sellaisen välittömästi uhatessa
1)
liittyy vihollisen asevoimiin,
2) osallistuu sotatoimiin tai
muihin sotilaallisiin toimiin Suomea vastaan,
3) palvelee
sellaisissa vihollisen sotilas- tai siviilitehtävissä, jotka
välittömästi edistävät sotatoimia Suomea vastaan, taikka
4)
ryhtyy yhteistoimintaan vihollisen kanssa tai muulla vastaavalla
tavalla vihollisen eduksi vahingoittaa Suomea,
on
tuomittava maanpetoksesta vankeuteen vähintään yhdeksi ja enintään
kymmeneksi vuodeksi.
Maanpetoksesta tuomitaan myös ulkomaalainen,
joka tekee 1 momentin 4 kohdassa tarkoitetun teon Suomessa
oleskellessaan tai ollessaan valtakunnan palveluksessa.
Yritys on
rangaistava.
Tämän pykälän 1 momentin 4 kohdassa tarkoitettuna
vihollisen auttamisena ei pidetä sellaista miehityksen aikana
suoritettua toimenpidettä, joka on ilmeisen tarpeellinen väestön
elinolojen turvaamiseksi.
4 § (21.4.1995/578)
Törkeä
maanpetos
Jos maanpetoksessa
1) aiheutetaan vaara valtakunnan
tai sen osan joutumisesta vieraan vallan alaiseksi tai
2) muuten
aiheutetaan Suomelle erityisen suurta vahinkoa
ja maanpetos on
myös kokonaisuutena arvostellen törkeä, rikoksentekijä on
tuomittavatörkeästä maanpetoksesta vankeuteen vähintään
neljäksi vuodeksi tai elinkaudeksi.
Yritys on rangaistava.
5
§ (21.4.1995/578)
Vakoilu
Joka
vierasta valtiota hyödyttääkseen tai Suomea vahingoittaakseen
hankkii tiedon sellaisesta Suomen maanpuolustusta tai muuta
poikkeuksellisiin oloihin varautumista, Suomen ulkomaansuhteita,
valtiontaloutta, ulkomaankauppaa tai energiahuoltoa koskevasta taikka
muusta niihin rinnastettavasta, Suomen turvallisuuteen vaikuttavasta
seikasta, jonka tuleminen vieraan valtion tietoon voi aiheuttaa
vahinkoa Suomen maanpuolustukselle, turvallisuudelle,
ulkomaansuhteille tai kansantaloudelle, on tuomittava vakoilusta
vankeuteen vähintään yhdeksi ja enintään kymmeneksi
vuodeksi.
Vakoilusta tuomitaan myös se, joka vierasta valtiota
hyödyttääkseen tai Suomea vahingoittaakseen toiselle välittää,
luovuttaa tai ilmaisee taikka julkistaa 1 momentissa tarkoitetun
tiedon.
Yritys on rangaistava.
Vihollisen sotavoimiin kuuluva
saadaan tuomita vakoilusta ainoastaan, jos hän salaten kuuluvansa
vihollisen sotavoimiin oleskelee Suomessa tai Suomen puolustusvoimien
sotatoimialueella. Häntä ei saa tuomita muusta vakoilusta kuin
siitä, mistä hänet on tavattu.
6 § (21.4.1995/578)
Törkeä
vakoilu
Jos vakoilu
1) tehdään poikkeuksellisissa oloissa,
2)
koskee Suomen maanpuolustukselle, turvallisuudelle, ulkomaansuhteille
tai kansantaloudelle erittäin merkittävää seikkaa tai
3) on
omiaan aiheuttamaan erityisen suurta 5 §:ssä tarkoitettua
vahinkoa
ja vakoilu on myös kokonaisuutena arvostellen törkeä,
rikoksentekijä on tuomittava törkeästä vakoilusta vankeuteen
vähintään neljäksi vuodeksi tai elinkaudeksi.
Yritys on
rangaistava.
7 § (21.4.1995/578)
Turvallisuussalaisuuden
paljastaminen
Joka oikeudettomasti julkistaa tai toiselle
välittää, luovuttaa tai ilmaisee taikka tällaista tarkoitusta
varten oikeudettomasti hankkii tiedon seikasta, joka Suomen ulkoisen
turvallisuuden vuoksi on säädetty tai määrätty salassa
pidettäväksi tai joka tekijän tieten on sen laatuinen, että sen
paljastuminen on omiaan aiheuttamaan vakavaa vahinkoa Suomen
maanpuolustukselle, turvallisuudelle, ulkomaansuhteille tai
kansantaloudelle, on tuomittava turvallisuussalaisuuden
paljastamisesta vankeuteen vähintään neljäksi kuukaudeksi ja
enintään neljäksi vuodeksi.
Yritys on rangaistava.
8 §
(21.4.1995/578)
Tuottamuksellinen
turvallisuussalaisuuden paljastaminen
Joka törkeästä
huolimattomuudesta oikeudettomasti julkistaa taikka toiselle
välittää, luovuttaa tai ilmaisee tiedon seikasta, joka Suomen
ulkoisen turvallisuuden vuoksi on säädetty tai määrätty salassa
pidettäväksi, on tuomittava tuottamuksellisesta
turvallisuussalaisuuden paljastamisesta sakkoon tai vankeuteen
enintään kahdeksi vuodeksi.
9 § (21.4.1995/578)
Luvaton
tiedustelutoiminta
Joka vierasta valtiota vahingoittaakseen tai
toista vierasta valtiota hyödyttääkseen hankkii tietoja vieraan
valtion maanpuolustuksesta, turvallisuudesta tai niihin välittömästi
vaikuttavista seikoista ja siten aiheuttaa vahinkoa tai vaaraa Suomen
ulkomaansuhteille, on tuomittava luvattomasta tiedustelutoiminnasta
vankeuteen vähintään neljäksi kuukaudeksi ja enintään kuudeksi
vuodeksi.
Yritys on rangaistava.
10 §
(21.4.1995/578)
Puolueettomuusmääräysten
rikkominen
Joka rikkoo Suomen suhtautumisesta sotaa käyviin
vieraisiin valtioihin annettuja puolueettomuusmääräyksiä, on
tuomittava puolueettomuusmääräysten rikkomisesta sakkoon tai
vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.
11 §
(21.4.1995/578)
Maanpetoksellinen
yhteydenpito
Joka tehdäkseen edellä tässä luvussa tarkoitetun
rikoksen ryhtyy yhteydenpitoon vieraan valtion tai sen asiamiehen
kanssa, on tuomittava maanpetoksellisesta yhteydenpidosta sakkoon tai
vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.
12 §
(26.4.2019/586)
Rajoitussäännös
Tässä
luvussa tarkoitettuna rikoksena ei pidetä poliisilain (872/2011)
5 a luvun,
tietoliikennetiedustelusta siviilitiedustelussa annetun lain
(582/2019)
tai
sotilastiedustelusta annetun lain (590/2019) mukaista
tiedustelumenetelmän käyttämistä.
13
luku (21.4.1995/578)
Valtiopetosrikoksista
1
§ (21.4.1995/578)
Valtiopetos
Joka
tarkoituksenaan väkivaltaa käyttämällä tai sillä uhkaamalla tai
siihen rinnastettavalla tavalla oikeudettomasti pakottamalla taikka
valtiosääntöä rikkoen
1) kumota Suomen valtiosääntö tai
muuttaa sitä taikka
2) muuttaa Suomen valtiojärjestystä
tekee
teon, josta aiheutuu sanotun tarkoituksen toteutumisen vaara, on
tuomittava valtiopetoksesta vankeuteen vähintään yhdeksi ja
enintään kymmeneksi vuodeksi.
Valtiopetoksesta tuomitaan myös
se, joka väkivaltaa käyttämällä tai sillä uhkaamalla syrjäyttää
tai yrittää syrjäyttää tasavallan presidentin, valtioneuvoston
tai eduskunnan taikka kokonaan tai osaksi estää tai yrittää estää
niitä käyttämästä toimivaltaansa.
2 §
(21.4.1995/578)
Törkeä
valtiopetos
Jos valtiopetoksessa
1) rikoksentekijänä on
tasavallan presidentti, valtioneuvoston jäsen tai muu valtion
ylimpään poliittiseen tai sotilaalliseen johtoon kuuluva
henkilö,
2) rikoksen tekemiseen käytetään aseistettua
joukkoa,
3) rikos tehdään ihmisiä surmaamalla tai
4) rikos
on poikkeuksellisten olojen vuoksi erityisen vaarallinen
ja
valtiopetos on myös kokonaisuutena arvostellen törkeä,
rikoksentekijä on tuomittava törkeästä valtiopetoksesta
vankeuteen vähintään neljäksi vuodeksi tai elinkaudeksi.
3
§ (21.4.1995/578)
Valtiopetoksen
valmistelu
Joka tehdäkseen valtiopetoksen
1) ryhtyy
yhteydenpitoon vieraan valtion tai sen asiamiehen kanssa,
2)
valmistaa, hankkii, kokoaa tai varastoi aseita, ampumatarvikkeita tai
muita niihin rinnastettavia väkivallan käyttöön soveltuvia
välineitä,
3) antaa koulutusta aseiden tai muiden väkivallan
käyttöön soveltuvien välineiden käyttämisessä tai
4) värvää
tai kokoaa väkeä tai varustaa sitä aseilla,
on tuomittava
valtiopetoksen valmistelusta vankeuteen vähintään neljäksi
kuukaudeksi ja enintään neljäksi vuodeksi.
Valtiopetoksen
valmistelusta tuomitaan myös se, joka perustaa tai organisoi
yhteenliittymän, jonka tarkoituksena on Suomen valtiosäännön tai
valtiojärjestyksen väkivaltainen kumoaminen tai muuttaminen,
osallistuu johtavassa asemassa tai muuten merkittävällä tavalla
sellaisen yhteenliittymän toimintaan tai tietoisena yhteenliittymän
tarkoitusperästä antaa sille merkittävää taloudellista,
järjestöllistä tai muuta vastaavaa tukea.
4 §
(21.4.1995/578)
Laiton
sotilaallinen toiminta
Joka laittomasti perustaa, organisoi tai
varustaa sotilaallisesti järjestäytyneen yhteenliittymän, jonka
tarkoituksena on vaikuttaa valtiollisiin asioihin, toimii sellaisessa
yhteenliittymässä johtavassa asemassa, taloudellisesti tai muutoin
merkittävällä tavalla tukee sitä tai siinä toimeenpanee tai
antaa sotilaallista koulutusta, on tuomittava laittomasta
sotilaallisesta toiminnasta sakkoon tai vankeuteen enintään
kahdeksi vuodeksi."
Johtopäätökset: Suomen perustuslaki on uusittava. Suomen oikeusjärjestelmä on uusittava siten, että Suomessa on vain kolme oikeusastetta: 1. käräjäoikeudet, 2. hovioikeudet ja 3. perustuslakituomioistuin. Muissa maissa on perustuslakituomioistuin
https://fi.wikipedia.org/wiki/Perustuslakituomioistuin , mutta Suomessa ei ole.
Uudistuksessa on lakkautettava nykyisen kaltainen laillisuusvalvonta, hallinto-oikeudet ja korkein oikeus. Tämän uudistuksen seurauksena kansalaisten oikeusturva paranee ratkaisevasti ja Suomen valtio säästää satoja miljoonia euroja.
Kalajoki 28.09.2023
Erkki Aho
Merenojantie 9 B 16
85100 Kalajoki
Jakelu: lakivaliokunnan puheenjohtaja Juho Eerola, perustuslakivaliokunnan puheenjohtaja Heikki Westman, oikeusministeri Leena Meri, eduskunnan puhemies Jussi Halla-aho, pääministeri Petteri Orpo. Toimittajat Juha Ristamäki Iltalehti, Timo Haapala Iltasanomat.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti