tiistai 27. joulukuuta 2022

KE 28.12.2022 Kirotut salaisuudet – valtiopetos ja korona

 




1. Suomi ei ole oikeusvaltio

https://mvlehti.net/2019/07/30/koiviston-konklaavi-ja-suomalaisten-joukko-oikeusmurha-siis-suomiko-oikeusvaltio/


Valtiopetos on tosiasia

http://valtuustoaloite.blogspot.com/


KE 14.12.2022 Suomi ei ole oikeusvaltio. Tarvitsemme koko oikeusjärjestelmän uudistuksen.

http://kalajokinen.blogspot.com/search?updated-max=2022-12-14T18:36:00-08:00&max-results=7





2. Pääkirjoitus: Tuhansia suomalaisia on kuollut liikaa – riippumaton selvitys tarvitaan

https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/464f2586-7cb9-4453-beef-4090a02aed0a

Tutkintapyyntö 64-sivua korona-asioiden hoidosta ja muista asioista

https://www.virkamafia.fi/wp-content/uploads/2021/09/Tutkintapyynto-1.9.2021-rokotehaitat-niiden-salailijat-lehdisto-Kurvinen-Diarra-ym.pdf





Olen joutunut Suomen valtion kidutusrikoksen ja ihmisoikeusrikosten kohteeksi. Kidutus on kestänyt nyt lähes 27 vuotta.

Olen joutunut syyttömänä kärsimään 4 konkurssia, yhden 75 päivän ehdottoman vankeustuomion, 5 kuukauden ehdottoman vankeustuomion mikä muutettiin ehdonalaiseksi sekä 7 kunnianloukkaustuomiota. Olen menettänyt Suomen valtion rikollisen toiminnan johdosta, yritykseni, omaisuuteni, ihmisarvoni ja minulle on aiheutettu avioero valtion rikollisen toiminnan johdosta. Olen ollut luottokelvottomana yli 26 vuotta enkä ole voinut harjoittaa yritystoimintaa. En ole saanut esteetöntä rikostutkintaa enkä oikeudenmukaista oikeudenkäyntiä 27 vuoteen. Minut on pidätetty useita kertoja rikollisten toimesta ja olen joutunut olemaan maan paossa Suomessa, Ruotsissa ja Bulgariassa. Olen joutunut hakemaan poliittista turvapaikkaa Suomen valtion rikollisen toiminnan johdosta Euroopan Unionilta eli oikeuskomisaari Vera Jourovalta sekä Bulgarian presidentiltä. Olen menettänyt terveyteni sairastuttuani syöpään , korkeaan verenpaineeseen ja diabetekseen. Syövän onnistuin voittamaan, mutta korkea verenpaine on tuhonnut elimistöäni ja on edelleenkin hengenvaarallisen korkea. Minulle on aiheutettu avioero valtion rikollisen toiminnan johdosta. Tämä on minulle äärettömän vaikea asia.


TI 29.11.2022 Vastalause Pohjois-Suomen hallinto-oikeuden vastalausepyyntöön, Dnro 1437/2022 (AJ1)

http://kalajokinen.blogspot.com/2022/11/ti-29112022-vastalause-pohjois-suomen.html

Oulun poliisijohtajalle olen tehnyt asioissa rikostutkintapyynnön ja 8 kiirehtimispyyntöä. Johtopäätökseni on se, että poliisijohtaja kieltäytyy tutkimasta asioita, joissa rikoksiin ovat syyllistyneet poliisit, keskusrikospoliisi, syyttäjät, käräjätuomarit, hovioikeudentuomarit, laillisuusvalvojat ja korkeimman oikeuden tuomarit sekä poliittiset päättäjät. Kysymys on valtiopetoksesta ja yli 10 000 murhasta.

Valtakunnansyyttäjä on ilmoittanut, että minun lähettämiäni tutkintapyyntöjä ei tutkita, mutta ne otetaan kuitenkin vastaan.

Oikeuskansleri on ilmoittanut, että minun lähettämiäni kanteluita ei käsitellä, mutta ne otetaan vastaan.

Ministerit ja kansanedustajat eivät vastaa sähköpostiviesteihin. Maan hallitus ja vastuuministerit ovat vastuussa siitä, että kansalaisten perusoikeudet ja oikeusturva toteutuu. En voi välttyä vaikutelmalta, että kaikki nämä viranomaiset ja luottamushenkilöt (tasavallan presidentti, ministerit, kansanedustajat) syyllistyvät rikolliseen toimintaan.

Pohjois-Suomen hallinto-oikeus joutuu nyt tekemään päätöksen siitä, että onko kysymys Suomen perustuslain, Euroopan ihmisoikeussopimuksen ja YK:n ihmisoikeussopimuksen vastaisesta toiminnasta.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti