torstai 5. marraskuuta 2020

LA 07.11.2020 Virka-apupyyntö KIIREELLINEN

 

Oulun poliisi, tiedoksi Oulun käräjäoikeus, Pohjois-Suomen syyttäjälaitos ja oikeusministeri

Virka-apupyyntö KIIREELLINEN

Minulla on Oulun käräjäoikeudessa käsittelyssä asia R20/2953. Minulla on oikeus tarkistaa asian asiakirjat ennen ratkaisun tekemistä. Koska Oulussa koronatilanne on huolta herättävä ja itse kuulun riskiryhmään, niin ilmoitin Oulun käräjäoikeudelle, että minulle riittää valokuvakin tuosta asiakirja-aineistosta. En siis terveydellistä enkä taloudellista syistä voi lähteä Oulun käräjäoikeuteen tarkistamaan asiaa todistajan kanssa. Oulun käräjäoikeus ei ole minulle pyytämääni valokuvaa minulle toimittanut. Oulun käräjäoikeus on ilmoittanut antavansa asiassa ratkaisun 10.11.2020.

Minulle on äärettömän tärkeää, että ratkaisun tekemisessä on mukana siihen ilmoittamani asiakirja-aineisto eli myös tämä asiakirja-aineisto

Tyytymättömyyden ilmaisu Ylivieska-Raahen käräjäoikeuden käräjäoikeuden esteellisyyttä koskeva osaratkaisuun

http://oikeuslaitosjapoliisi.blogspot.com/2016/02/tyytymattomyyden-ilmaisu-ylivieska.html

Aineisto sisältää käräjäoikeuden päätösten lisäksi todistusaineistot PR-talojen konkurssivyyhdessä sekä todistusaineiston valtiopetoksesta.

Kopio Salaiseksi julistetusta SSP-sopimuksesta eli tämä asiakirja


sekä nämä kirjat

Seppo Konttinen Salainen pankkituki


Ari-Pekka Pietilän Pankkikriisin peitellyt paperit

Laman ja rahan pelurit


Kirjassani on seuraava todistusaineisto

Perusteet sille, että olen oikeassa ja että on syytä epäillä, että Suomen valtion viranomaiset toimivat rikollisesti

http://kalajokinen.blogspot.com/2020/08/la-01082020-perusteet-sille-etta-olen.html


Minulle riittää poliisin ottama valokuva.

Tämä virka-apupyyntö sen takia, että tätä todistusaineistoa tarvitsen myös oikeudenkäyntiä varten 27.11.2020 todistusaineistoksi asiani käsittelyyn.

Jos asiassa R20/2953 annetaan 10.11.2020 ratkaisu ottamatta huomion tätä todistusaineistoa niin en valita asiasta, vaan teen asiasta rikosilmoituksen.

Pyydän, että valokuva asiakirja-aineistosta asiassa R20/2953 lähetetään minulle ilman aiheetonta viivästystä poliisin parhaaksi katsomalla tavalla.

Tämä todistusaineisto on ehdottomasti oltava asiani R20/2978 käsittelyssä 27.11.2020 Oulun käräjäoikeudessa.


Erkki Aho

Merenojantie 9 B 16

85100 Kalajoki



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti