lauantai 23. toukokuuta 2020

SU 24.05.2020 Laillisuusvalvoja Jarmo Hirvonen




Minä en hyväksy sitä, että poliisit, syyttäjät, käräjäoikeuden tuomarit ja ulosottoviranomaiset ovat yhteiskuntamme pahimpia rikollisia. Te olette laillisuusvalvoja ja vastaatte siitä, että viranomaiset noudattavat lakia.

Vaadin Teitä ryhtymän asian vaatimiin toimenpiteisiin asiassani.
Olen joutunut syyttömänä kärsimään 4 konkurssia, yhden 75 päivän ehdottoman vankeustuomion sekä 7 kunnianloukkaustuomiota. Olen menettänyt Suomen valtion rikollisen toiminnan johdosta, yritykseni, omaisuuteni, ihmisarvoni ja minulle on aiheutettu avioero valtion rikollisen toiminnan johdosta. Olen ollut luottokelvottomana 25 vuotta enkä ole voinut harjoittaa yritystoimintaa. En ole saanut esteetöntä rikostutkintaa enkä oikeudenmukaista oikeudenkäyntiä 25 vuoteen. Minut on pidätetty useita kertoja rikollisten toimesta ja olen joutunut olemaan maan paossa Suomessa, Ruotsissa ja Bulgariassa. Olen joutunu hakemaan poliittista turvapaikkaa Suomen valtion rikollisen toiminnan johdosta Euroopan Unionilta eli oikeuskomisaari Vera Jourovalta sekä Bulgarian presidentiltä. Olen menettänyt terveyteni sairastuttuani syöpään ja korkeaan verenpaineeseen. Syövän onnistuin voittamaan, mutta korkea verenpaine on tuhonnut elimistöäni.
Katson, että viranomaisten toiminta asiassani täyttää kidutuksen tunnusmerkistön. Kysymyksessä on ennenkaikkea Oulun poliisin sekä Raahenseudun ulosottoviranomaisten toiminta.

Olen tehnyt järkyttävän määärän rikostutkintapyyntöjä asiassani nykyisen Oulun poliisin alueella asioistani. Poliisi kieltäytyy jatkuvasti tutkimasta asioitani vaikka todistusaineistot ovat kiistattomat ja rikolliset ovat tunnustaneet tekonsa. Viimeisin tapaus on Oulun poliisin Johanna Tynin päätös asiassa 5770/S/6644/18. Asiassa syyttämättäjättämispäätöksen on tehnyt syyttäjä Essi Kanniainen. Tein asiassa rikostutkintapyynnön valtakunnansyyttäjälle. Asiassa on kiistattomat näytöt, jotka todistavat Oulun poliisin rikosylikomisario Johanna Tynin syyllistyneen virkavelvollisuuksien laiminlyöntiin. Minua ei edes kuulusteltu asiassa. Myös syyttäjä Essi Kanniaisen osalta asiassa on kiistattomat näytöt.

Jostain syystä valtakunnansyyttäjä ei ota vastaan sähköpostiviestejäni. Olen tehnyt siitä kantelun/tiedustelun eduskunnan oikeusasiamiehelle. Asia on kiireellinen, koska toiminta on lain vastaista. Myös oikeusministeri Anna-Maja Henrikssonille en saa menemään sähköpostejani ja siksi olen lähettänyt hänen sihteerilleen Teija Moilaselle. Ministeri ei saa kieltäytyä vastaanottamasta sähköpostejani. Ministeri Maria Ohisalo ei vastaa sähköpostiviesteihini. MIKSI?

Loppulausunto

loppulausunto 1. jatko-osa

loppulausunto 2, jatko-osa

Loppulausunto tutkintailmoitukseen

loppulusunto käräjätuomarin kuulustelukertomukseen

loppulausunto käräjäsihteerin kuulustelukertomukseen

Loppulausuntotäydennys koskien tutkinnanjohtajan toimintaa

Loppulausunto ulosottomies Eveliina Nissilän rikosilmotukseen 5770/R/15736/19

Rikostutkinta cd 5770/R/53493/18 loppulausunto asiasta

5770/R/53493/18.

Kiireellinen kantelun täydennys ja rikostutkintapyyntö

Valitus Oulun käräjäoikeuden päätöksestä 20/507

U20/4572

PE 22.05.2020 Tyytymättömyyden ilmoitus Oulun käräjäoikeuden päätöksestä

LA 23.05.2020 Arvoisa Oulun käräjäoikeuden laamanni Antti Savela ja käräjätuomari Suvi Morko

Vaadin Oulun poliisin rikoslikomisario Johanna Tynin, kihlakunnansyyttäjä Essi Kanniaisen ja käräjätuomari Suvi Morkon sekä kihlakunnanvouti Anssi Tuomaalan toiminnan tutkimista ja syytteeseen saattamista. Tynin ja Kanniaisen osalta olen tehnnyt selvityksen Oulun poliisille ja Tynille itselleen, joissa kiistattomasti näkyy Oulun poliisin ja kihlakunnansyyttäjä Essi Kanniaisen virheellinen ja tietoinen rikollinen menettelySyyttäjä Kanniaisen osalta myös A. P. Oy:n ja bulgarialaisten työntekijäiden asiassa.

Haastan rikoksista epäillyt oikeuteen. Pyydän Teitä yhtymään haasteeseen. Informoin asiassa myös perustuslakivaliokuntaa sekä kansanedustajia.

Erkki Aho
Merenojatie 9 B 16
85100 Kalajoki
044-3025948
Nimeni on Erkki Aho

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti