sunnuntai 29. maaliskuuta 2020

MA 30.03.2020 Oulun käräjäoikeuden laamanni Antti Savela R20/295



Kiitos informaatiosta. Minun oikeuskäsitykseni mukaan asia on niin laaja ja merkittävä, ettei sen ratkaisua voida sälyttää yhden mahdollisesti nuoren oikeustieteen kandidaatn ratkaistavaksi, vaan sen ratkaisemiseen tarvitaan oikeusistuimen laajennettu kokoonpano, jota johtaa käräjäoikeuden laamanni. Asia koskee koko Suomen valtiota ja Suomen kansaa.

On tärkeää, että käräjäoikeuden käsittelyssä on myös SSP-sopimuksen kirjallinen kopio, jonka olen lähettänyt vuonna 2016 Ylivieskan käräjäoikeuteen. Ylivieskan käräjäoikeus on nykyään osa Oulun käräjäoikeutta. SSP-sopimuksen kirjallinen kopio sisältyi tähän aineistoon, jota pitää säilyttää käräjäoikeudessa vuoteen 2021. Olen vaatinut,että  se on keskeinen osa todistusaineistoa asian käsittelyssä. Siis tämä aineisto:

Tyytymättömyyden ilmaisu Ylivieska-Raahen käräjäoikeuden käräjäoikeuden esteellisyyttä koskevaan osaratkaisuun

Olen esittelyt SSP-sopimusta videollani SSP-sopimus

ja muita asioihin liittyvää aineistoja näisssä videoissa

Hätähuuto Suomesta

Rikoksia ei tutkita

Ahojahti

Toimialarationalisointi

Saattohoitajat

Nimeni on Erkki Aho

Olen kirjoittanut kirjan Olet Maamme Armahin Suomenmaa ISBN 952-91-4598-X. Olen lähettänyt Oulun käräjäoikeuteen kaksi kirjaani, Olen kirjoittanut kirjassani 1990-lamasta analyysin sivuilla 7-42, omasta oikeustaistelustani olen kirjoittanut kirjassani sivuilla 108-163. Kalajoen kunnan/kaupungin syrjinnastä olen kirjoittanut kirjan sivuilla 163-177, omasta oikeustistelustani kirjoitan sivuilla 177- 229.

Olen pitänyt oikeustaistelustani blogia, mikä todistaa, että valtiopetos on tosia-asia
ja että olen joutunut Suomen valtion rikollisen toiminnan kohteeksi, mikä on ihmisoikeusrikos ja jatkuva kidutus, mitä on kestänyt nyt jo 25 vuotta.

Olen selventänyt Teille asioita tässä sähköpostiviestissä
SU 22.03.2020 Arvoisa Oulun käräjäoikeuden laamanni Antti Savela U20/4572. OKV/45/1/2020

Koska olen historian aktiivinen harrastaja olen selventänyt asioita vielä tässä blogikirjoituksessa
SU 29.03.2020 Kiitos informaatiosta, Oulun käräjäoikeuden laamanni Antti Savela

Tarkemmin asioista olen kertonut tässä kirjoituksessa todistusaineistoineen. Katson, että valtiopetos (Koiviston konklaavi, SSP-sopimus ja Aktiv Hansa-kauppa) liittyvät kiinteästi PR-talojen konkurssivyyhteen. 1990-luvun lamassa ei ollut valmiuslait voimassa eikä ollut poikkeuslakeja voimassa, vaan Suomen johtavat politiikot toimivat omavaltaisesti, jota on syytä epäillä rikolliseksi. 1990-luvun lama oli kotikutoinen lama eli Suomen johtavien poliitikkojen aikaansaama, jossa tasavallan presidentti Mauon Koivisto ohjeisti oikeuslaistosta vastoin lakia. Pankit pelastettiin ja rikollisille annettiin syytesuoja, josta esimerkkeinä syyttäjä Sulo Heiskari, varatuomari Paavo M. Petäjä ja entinen asianajaja Asko Keränen.
U20/4572

Käsitykseni ja oikeustajuni mukaan ulosottoni on keskeytettävä välittömästi.Kysymyksessähän on ihmisoikeusrikokset, joista päällimmäisenä on kidutus.

Kalajoki 29.03.2020

Erkki Aho


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti