torstai 22. heinäkuuta 2021

PE 23.07.2021 Hei Riikka

 

                                                RIIKKA PURRA

Pyydän Sinua lukemaan seuraavan kanteluni oikeuskanslerille. Olen Timo Soinin pyynnöstä auttanut perussuomalaisia, mutta jouduin sen johdosta itse törkeiden ihmisoikeusrikosten kohteeksi. Olin silloin perussuomalaisten kansanedustaajaehdokkaana Kajaanissa .Toivon, että perussuomalaisten voivat ottaa kantaa tähän kidutukseeni. Minut yritettiin tappaa, koska olen paljastanut virkavallan väärinkäytön ja viranomaisten rikollisen toiminnan. Olen saanut lukuisia tappouhkausia jopa KRP.n poliisiltakin, joka kehotti minua lopettamaan asioiden penkosen, sillä olen ollut hänen mukaansa jo monta kertaa liipaisemalla. Oikeuskansleri totesi asian väärinkäsitykseksi. Totuus on kuitenkin toinen.


TI 20.07.21 Kantelu oikeuskanslerille Virkavallan väärinkäytöstä ja viranomaisten rikollisesta toiminnasta. Ulosotto pitää rikokset avoimena

http://kalajokinen.blogspot.com/2021/07/ti-200721-kantelu-oikeuskanslerille.html


Minä vaadin Marinin hallituksen vastuuministereiden eroa, Oikeusvaltiossa ei saa tapahtua tällaisia asioita.


TO 22.07.2021 Ministereiden on kannettava poliittinen vastuu asioista

http://kalajokinen.blogspot.com/2021/07/to-22072021-ministereiden-on-kannettava.html


KE 21.07.2021 Suomi takaisin itsenäiseksi oikeusvaltioksi

http://kalajokinen.blogspot.com/2021/07/ke-21072021-suomi-takaisin-itsenaiseksi.html


Kalajoki 22.07.2021

Erkki Aho

Merenojatie 9 B 16

86100 KALAJOKI

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti